فرماندار اصفهان اظهار داشت: ما از صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران روحیه می گیریم از این رو تکریم، سپاسگزاری و دیدار با این عزیزان موجب آرامش است به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان، با حضور در منزل شهید فرهنگی […]

فرماندار اصفهان اظهار داشت: ما از صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران روحیه می گیریم از این رو تکریم، سپاسگزاری و دیدار با این عزیزان موجب آرامش است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان، با حضور در منزل شهید فرهنگی علی نوری، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، از نزدیک با خانواده معزز این شهید عالیقدر دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار اصفهان در این دیدار، خاطرنشان کرد: امروزه امنیت، اقتدار و صلابت کشور ما مرهون خون پاک شهدای عالیقدر است که بایستی با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و تداوم راه آنان بکوشیم.

احمدی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان زینت و ولی‌نعمتان جامعه ما هستند و همه ما به وجود این افراد افتخار و مباهات می‌کنیم.

وی افزود: ما از صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران روحیه می گیریم از این رو تکریم، سپاسگزاری و دیدار با این عزیزان موجب آرامش است.

گفتنی است، شهید علی نوری پدر سرکار خانم نوری از فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه ۱ اصفهان است که در سال ۶۱ در منطقه دار خویین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.