تحقق ۵۵ درصدی مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، در ۶ ماه پایانی سال ۱۴۰۱ دکتر مرتضوی گفت: از زمان ابلاغ نهایی مصوبات تا پایان سال ۱۴۰۱، ۵۵ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان محقق شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین […]

تحقق ۵۵ درصدی مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، در ۶ ماه پایانی سال ۱۴۰۱

دکتر مرتضوی گفت: از زمان ابلاغ نهایی مصوبات تا پایان سال ۱۴۰۱، ۵۵ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان محقق شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست صمیمانه با مدیران رسانه های استان در خصوص تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، بیان کرد: از دستاوردهای سفر ریاست محترم جمهوری به استان ۲۲۱ مصوبه با اعتباری کمتر از حدود ۲۷ هزار میلیارد سهم استان از این سفر بود.
وی ادامه داد: سفر ریاست جمهوری، ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ به استان رقم خورد اما جمع بندی و ابلاغ نهایی مصوبات تا شهریور ماه ۱۴۰۱ به طول انجامید.
استاندار اصفهان اظهار کرد: از زمان ابلاغ نهایی مصوبات تا پایان سال ۱۴۰۱، ۵۵ درصد از مصوبات سفر در استان محقق شد و بسیاری از پروژه هایی که در سطح ملی پیگیر آنها هستیم نتیجه سفر رییس جمهور به استان است.
دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: شاخص ترین پروژه های در نظر گرفته شده برای اخذ مصوبات در این سفر، در حوزه آب بودند که بعنوان مثال می توانیم به پروژه سامانه دوم آبرسانی به اصفهان که استان را از تنش آبی خارج می کند اشاره کنیم.