رویداد جهانی ساعت زمین در ناژوان برگزار می‌شود قائلی گفت: رویداد جهانی ساعت زمین فردا (شنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ناژوان برگزار خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهدی قائلی اظهار کرد: با توجه به اینکه مجموعه مدیریت طرح ساماندهی ناژوان، به‌عنوان یکی از مراکز گردشگری و تفریحی اصفهان در خدمت گردشگران […]

رویداد جهانی ساعت زمین در ناژوان برگزار می‌شود

قائلی گفت: رویداد جهانی ساعت زمین فردا (شنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ناژوان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهدی قائلی اظهار کرد: با توجه به اینکه مجموعه مدیریت طرح ساماندهی ناژوان، به‌عنوان یکی از مراکز گردشگری و تفریحی اصفهان در خدمت گردشگران و شهروندان است، در تلاش هستیم فضای جذاب، شاد و سالمی را برای تفریح آن‌ها ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌هایی توسط کمیته فرهنگی و تفریحی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با همکاری مدیریت طرح ساماندهی ناژوان در این عرصه برگزار می‌شود، افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به استقرار دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود، اجرای تئاترهای خیابانی در پنج نوبت در شبانه‌روز و ویژه‌برنامه «هم‌نفس» با اجرای ابرعروسک‌های نورانی اشاره کرد که اجرای آن از دوم فروردین آغاز شده است و تا پنجم فروردین ادامه خواهد داشت.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه ویژه برنامه «هم‌نفس» در ساعات ۱۹:۳۰ و ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: پایان‌بخش این ویژه‌برنامه، همزمانی این ویژه برنامه در روز پنجم فروردین با رویداد ساعت زمین یا «مثبت ۶۰» خواهد بود که از شهروندان دعوت می‌کنیم از ساعت ۱۹:۳۰ در این ویژه برنامه‌ها شرکت کنند.

وی با بیان اینکه محل برگزاری ویژه برنامه‌های «هم‌نفس» و «مثبت ۶۰»، ورودی شماره دو باغ پرندگان و در نزدیکی ایستگاه شماره دو تله‌سیژ خواهد بود، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم ساعات خوشی را برای شهروندان و مسافران نوروزی نصف‌جهان فراهم کنیم