مراسم تکریم سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و معرفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران:«ایثار»، مراسم تکریم سید منوچهر فتاحیان سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و […]

مراسم تکریم سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و معرفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران:
«ایثار»، مراسم تکریم سید منوچهر فتاحیان سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و معرفی رضا پارسیان‌نژاد به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدجواد هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: عزت و افتخار کشور ناشی از نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ می‌تواند راهگشای مشکلات کشور باشد.
محمود پاکدل انقلاب اسلامی را ادامه‌دهنده راه انبیا(ع) به‌ویژه پیامبر اسلام (ص) عنوان کرد و افزود: امروز در جبهه مقاومت با تأسی از جمهوری اسلامی حرکت‌هایی انجام می‌شود که می‌توانیم بر اساس آن به مسیری که امام و رهبری ترسیم کردند برسیم.
وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال برقراری عدالت در جمهوری اسلامی است، بیان کرد: اجرای طرح‌ها و برنامه‌های دولت با همکاری دستگاه‌ها محقق خواهد شد.
پاکدل یکی از سیاست‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه‌های مهم بنیاد محور قرار گرفتن گلزارهای مطهر شهدا به‌منظور برپایی برنامه‌های فرهنگی است.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت معتمدین معین برای پیشبرد امور شد و گفت: در خصوص تبدیل وضعیت شغلی ایثارگران در استان‌ها مشکلاتی وجود دارد و البته در استان کهگیلویه و بویراحمد دستگاه‌ها همکاری خوبی در این زمینه کرده‌اند و در این زمینه مشکل
خاصی وجود ندارد.
وی اولویت‌های بنیاد را حوزه‌های مسکن، اشتغال، ارتقاء معیشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان و بیان کرد: جهت اجرای این برنامه‌ها، خواهان همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.
خبرنگار :سحرقربانی