یک حلقه چاه غیرمجاز در گلپایگان پر و مسدود شد یک حلقه چاه غیرمجاز در گلپایگان پر و مسدود شدمدیر منابع آب شهرستان گلپایگان از پر و مسدود شدن یک حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، حسن جوکاری […]

یک حلقه چاه غیرمجاز در گلپایگان پر و مسدود شد

یک حلقه چاه غیرمجاز در گلپایگان پر و مسدود شدمدیر منابع آب شهرستان گلپایگان از پر و مسدود شدن یک حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، حسن جوکاری اظهار داشت: با شناسایی چاه غیر مجاز و تخلیه منصوبات آن بیست و چهارم آبان ماه در راستای صیانت از منابع آبی، یک حلقه چاه غیرمجاز با دبی ۷ لیتر بر ثانیه در شهرستان گلپایگان توسط گروه گشت و بازرسی اداره منابع آب این شهرستان پر و مسدود شد.

مدیر منابع آب شهرستان گلپایگان تصریح کرد: هرگونه حفر و بهره‌برداری از چاه‌های غیرمجاز جرم است و با آن برخورد خواهد شد.

وی افزود: در سالجاری بالغ بر ۱۰ حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان پر و مسدود و یک دستگاه حفاری غیر مجاز نیز در راستای صیانت از منابع آب شهرستان توقیف شد.

جوکاری یادآور شد: از ابتدای سال بیش از ۶۴ هزار متر مربع از زمین‌های حریم و بستر رودخانه های شهرستان گلپایگان آزادسازی شد.شهرستان گلپایگان در فاصله ی ۱۸۶ کیلومتری شهر اصفهان واقع شده است