رئیس پلیس راه خوزستان گفت: محور‌های منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه پرحجم، ولی روان است و رانندگان در مسیر بازگشت به شهر‌های خود با احتیاط رانندگی کنند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: هیچ گونه محدودیت و ممنوعیت تردد در محور‌های منتهی […]

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: محور‌های منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه پرحجم، ولی روان است و رانندگان در مسیر بازگشت به شهر‌های خود با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: هیچ گونه محدودیت و ممنوعیت تردد در محور‌های منتهی به مرز‌های شلمچه و چذابه وجود ندارد.

وی افزود: تا پایان راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی محدودیت تردد همه خودرو‌های سنگین به جز خودرو‌های حامل مواد غذایی و سوخت در محور‌های اهواز-چذابه و اهواز-خرمشهر وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان خوزستان با اشاره به اینکه در چند روز اخیر علت برخی حادثه‌ها در محور‌های استان خستگی و خواب آلودگی بوده است، به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت احتیاط کامل، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سرهنگ دولتشاهی تصریح کرد: زائران در مسیر بازگشت به شهر‌های خود در مواکب استراحت کافی داشته و با احتیاط رانندگی کنند.