فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در ۱۷ ربیع سال گذشته نفت ما را دزدیدند و ما نیرو‌های دریایی پس از طی ۱۰ ساعت در دریا در برابر کشتی آمریکایی که ۱۰۰ مایل با آب‌های ما فاصله داشت و بچه‌های نیروی دریایی بلافاصله مانند یک عقاب، کشتی را گرفتند.به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران خبرگزاری تسنیم از […]

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در ۱۷ ربیع سال گذشته نفت ما را دزدیدند و ما نیرو‌های دریایی پس از طی ۱۰ ساعت در دریا در برابر کشتی آمریکایی که ۱۰۰ مایل با آب‌های ما فاصله داشت و بچه‌های نیروی دریایی بلافاصله مانند یک عقاب، کشتی را گرفتند.
به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران خبرگزاری تسنیم از شیراز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری بعدازظهر امروز در هفدهمین یادواره شهدای دهستان بالاده بیرم اظهار داشت: مراسمی که شما عزیزان در آن حضور دارید، یادواره شهدایی است که جان را فدا کردند تا ایران و ایرانی باقی بماند و از همین جا دست به سینه خواهم شد و سلام و درود می‌فرستیم برای ۳۲ شهید والا مقام بخش بیرم، ۵ شهید بزرگوار از روستای بالاده، شهیدان سلامت و امنیت، شما مردم ولایتمدار روستای بالاده و بخش بیرم که حضورتان، به معنای تجلیل از شهدای والامقام و دفاع از دین و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستید و ایران را سربلند کردید.
وی بیان کرد: خانواده معظم شهیدان، فرزندان خود را که حاصل عمرشان بود، در میدان و در مقابل دشمن فرستادند که این کشور و این پرچم بالا بماند، سلام و رحمت خداوند بر شهیدان و خانواده معظم آنها.
سردار تنگسیری افزود: ما شهید داده‌ایم برای اینکه خدا، قرآن، پرچم که هم افتخار ملی و افتخار اسلامی است، باقی بماند، اما کسانی که نه سختی‌های جنگ را کشیدند، نه سختی‌های انقلاب را کشیدند و بچه‌های خود را در خارج از کشور به دنیا می‌آورند، برای ما دم از کشور و مردانگی می‌زنند!

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه سخنانش افزود: امروز ما باید احساس خطر کنیم، مشت ما باید محکم‌تر شود، صدای ما باید یکی شود و در مقابل دشمن ایستادگی کنیم، زیرا دشمن با جنگ نرم می‌خواهد جوانان آینده ساز ما را فریب دهد آیا در فرهنگ ایرانی ما، برهنگی عرف است؟! این‌ها مظهر اقتدار کشور ما است؟

سردار تنگسیری تصریح کرد: در کشوری که ۴۳ سال با عظمت و شکوه و زیر سایه امام زمان و رهبر معظم همچنین شهیدان والامقام اسلام سپری شده است، چنین هنجارشکنی جایگاهی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه قطعا کشورمان را برای نان از دست نمی‌دهیم، کشوری که از خون ۳۰۰ هزار شهید مظلوم، ریشه گرفته است، سلطه‌گران غلط می‌کنند که به غیر از کشور خودشان بخواهند، درباره کشور دیگری نظر دهند؛ به قول حضرت آیت الله امام خامنه‌ای مگر کشور ایران گاو شیرده است که هرچه شما گفتید مردم جهادی ایران آن را بپذیرند؟
نیروهای مسلح ستون اقتدار و امنیت کشور هستن

سردار تنگسیری تصریح کرد: دشمنان می‌گویند تا وقتی که قرآن منشور خداوند در دست مسلمان‌ها است، ما نمی‌توانیم بر این‌ها حکومت کنیم، به خاطر همین است که به قرآن بی احترامی می‌کنند و قرآن عزیز را به آتش می‌کشند.

وی اضافه کرد: باید در این مسیر مانند سلمان عمل کرد که پای خود را جای پای حضرت علی (ع) می‌گذارد و ما هم باید پیرو راه، ولی فقیه و مولامون حجت ابن الحسن (عج) باشیم تا لطف خداوند نصیب حال ما شود.

فرمانده نیرو دریایی سپاه بیان کرد: ریشه اسلام تا سالیان متمادی نیز پایدار و مقتدر خواهد ماند، زیرا ما رهبری به فرزانگی حضرت آیت الله خامنه‌ای داریم.

سردار تنگسیری گفت: یادتان هست که یک کشتی ما را عربستان گرفت و یکی دیگر هم در جبل الطارق به غارت بردند؛ خداوند هم یک سیلی محکم به انگلیسی‌ها زد و به لطف خدا ما کشتی آن‌ها را گرفتیم و بلافاصله حتی ۶ ساعت هم نشد که عربستانی‌ها کشتی ما را رها کردند و پس از ۲۴ ساعت در تنگه جبل الطارق علی‌رغم اینکه رییس جمهور آمریکا، ترامپ دستور داده بود که صبر کنید، اما انگلیسی‌های ترسو در جواب آن گفته بودند که کشتی ما در اسارت است و ما چاره‌ای جز رهاسازی آن نداریم و این عملیات موفقی بود که به لطف خدا انجام شد.

فرمانده ندسا با بیان اینکه ما به کسی زور نمی‌گوییم، اما به کسانی که به ما ظلم کنند، جواب قوی‌تر می‌دهیم، گفت: در ۱۷ ربیع سال گذشته نفت ما را دزدیدند و ما نیرو‌های دریایی پس از طی ۱۰ ساعت در دریا در برابر کشتی آمریکایی که ۱۰۰ مایل با آب‌های ما فاصله داشت و بچه‌های نیروی دریایی بلافاصله مانند یک عقاب، کشتی را گرفتند که ناگهان با ۲ اسکرت ناوشکن روبه‌رو شدیم که با ۱۲ قایق در مقابل آن‌ها مقاومت کردیم.

وی افزود: ناو‌های آن‌ها اعلام عقب‌نشینی کردند و گفتند ما نمی‌توانیم در مقابل این قایق‌های کوچک ایستادگی کنیم و شما ۳ شناور کوچک‌تر بفرستید که کشور ما ۶ فروند شناور فرستاد که در مقابل آن‌ها سربلند و پیروز باشیم.
سردار تنگسیری ادامه داد: بالگرد به پرواز درآوردند به آن‌ها دست
ور دادیم اگر بالگردتان را ننشانید، ما آن را می‌زنیم، از ترس بالگرد را نشاندند و با آب‌های سرزمینی ما حدود ۶ مایل فاصله داشتند دستور دادیم اگر وارد آب‌های ما بشویدشمارامیزنیم که درنهایت شمارامیزنیم و شکست میخورید.