مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: حمایت همه جانبه از بخش خصوصی لازمه افزایش توانمندی و ارتقای مهارت در جهت ایجاد اشتغال جوانان شهرستان سقز خواهد بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، فردین وکیلی مدیرکل آموزش فنی و حرفه استان کردستان، با ارایه گزارش عملکردی از مرکز آموزش […]

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: حمایت همه جانبه از بخش خصوصی لازمه افزایش توانمندی و ارتقای مهارت در جهت ایجاد اشتغال جوانان شهرستان سقز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، فردین وکیلی مدیرکل آموزش فنی و حرفه استان کردستان، با ارایه گزارش عملکردی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان سقز در این دیدار اظهار داشت:در جهت ارتقای نقش مهارت آموزی و توسعه آموزش های فنی و حرفه ای نیازمند تسریع
در تکمیل پروژه نیمه تمام مرکز سقز می باشیم لذا از فرمانداری درخواست همکاریهای لازم درجهت تکمیل این پروژه را داریم.

وکیلی گفت: حمایت همه جانبه از بخش خصوصی لازمه افزایش توانمندی و ارتقای مهارت در جهت ایجاد اشتغال جوانان در این شهرستان خواهد بود.

در ادامه این جلسه جعفر توان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سقز نیز در این دیدار گفت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان سال «تولید؛دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» از سوی مقام معظم رهبری، تولید و اشتغال نقش بسیار مهمی در تحقق این شعار ایفا می کنند و چرخه های تولید و اقتصاد تولید، به یمن این نامگذاری روند بهتری پیدا می کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سقز افزود: توسعه مهارت های آموزش فنی و حرفه ای باعث پیشرفت و بروز اشتغال زایی در جامعه واستان کردستان می شود و تقویت بخش خصوصی و حمایت از آموزشگاه های آزاد نیز باید مورد توجه اساسی قرار گیرد و ما هم در تلاشیم تا روند بیشتر آموزشها در آموزشگاهها به شیوه کارگاهی و انسجام یافته و به سمت آموزشهای دوگانه سوق داده شود.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان