معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: علت فوت دختر نوجوان در شیراز تصادف بود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری مرکز فارس، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: به دنبال انتشار شایعاتی مبنی بر مرگ یک دختر نوجوان در شیراز، موضوع توسط پلیس در دستور بررسی قرار گرفت.سرهنگ کاووس محمدی […]

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: علت فوت دختر نوجوان در شیراز تصادف بود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری مرکز فارس، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: به دنبال انتشار شایعاتی مبنی بر مرگ یک دختر نوجوان در شیراز، موضوع توسط پلیس در دستور بررسی قرار گرفت.
سرهنگ کاووس محمدی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد بامداد چهارم آذرماه یک سواری سمند با ۳ سرنشین در بلوار کوهسار مهدی شیراز واژگون شد که علت آن تخطی راننده از سرعت مطمئنه و ناتوانی در کنترل خودرو ذکر شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: در این حادثه راننده و خواهرش مصدوم شدند و سرنشین سوم که دختر نوجوان ۱۶ ساله‌ای به نام مائده (ماهک) هاشمی، اهل شهرستان کنگان از توابع استان بوشهر، به دلیل شدت جراحات وارده فوت می‌کند.
محمدی با طرح این توصیه که شهروندان به شایعات فضای مجازی توجه نکنند، به مردم توصیه کرد که اخبار را از سایت‌ها و خبرگزاری‌های معتبر دریافت کنند.
مراسم خاکسپاری متوفی نیز روز شنبه ۵ آذرماه در زادگاهش شهر کنگان برگزار شد.