معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: با توجه به روزهای پایانی سال، تمام موارد خاص ارسال شده ایثارگران در کمیسیون موارد خاص مطرح و تعیین تکلیف می‌شود. مهرداد حسنجانی در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان در شهرستان اسلامشهر از برگزاری نشست فوق‌العاده کمیته موارد خاص در اسفندماه […]

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: با توجه به روزهای پایانی سال، تمام موارد خاص ارسال شده ایثارگران در کمیسیون موارد خاص مطرح و تعیین تکلیف می‌شود.

مهرداد حسنجانی در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان در شهرستان اسلامشهر از برگزاری نشست فوق‌العاده کمیته موارد خاص در اسفندماه خبر داد و گفت: با توجه به روزهای پایانی سال، تمام موارد خاص ارسال شده ایثارگران در کمیسیون موارد خاص مطرح و تعیین تکلیف می‌شود.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهرستان‌ها عمده درخواست‌های مطرح شده  ایثارگران را در حوزه معیشت و تأمین مسکن دانست و افزود: شهرستان‌های استان تهران به جهت مهاجرپذیر بودن و گستردگی حوزه خدمت‌رسانی، جزو مناطق خاص محسوب می‌شود و باید به صورت ویژه دیده شود.
وی ادامه داد: البته روسای ادارات در شهرستان‌ها از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان استفاده می‌کنند تا مشکلات ایثارگران در کوتاه‌ترین زمان مرتفع شود؛ گاهی لازم است مواردی را نیز در ستاد بررسی کنیم که با توجه به اتمام سال تلاش می‌کنیم تا هیچ موردی باقی نماند و بر اساس ضرورت، موارد خاص را تعیین تکلیف کنیم.
حسنجانی با تأکید بر ضرورت اجرای طرح سپاس در شهرستان‌ها ادامه داد: طرح دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با مشارکت ادارات و نهادها، گام مثبت دیگری در بررسی و ارائه خدمت به ایثارگران است که اگر این طرح با همت سراسری و مشارکت‌های مطلوب برون‌سازمانی انجام شود، اثربخش‌تر خواهد بود.
خبرنگار: الهام خانی