فرماندار اصفهان با ابراز گلایه از کوتاهی برخی مسئولان شهرستان برای دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا از آنها خواست به صورت دوره ای به دیدار خانواده شهدا بروند و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد علی احمدی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت […]

فرماندار اصفهان با ابراز گلایه از کوتاهی برخی مسئولان شهرستان برای دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا از آنها خواست به صورت دوره ای به دیدار خانواده شهدا بروند و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد علی احمدی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان افزود: باید در مقام عمل قدردان خون شهیدان بود و خانواده این عزیزان را تکریم کنیم.
وی بر انعکاس برخی از اقدامات نیکوکارانه و عام المنفعه خانواده شهدا و دیگر اقدامات فرهنگی آنان همچون ثبت خاطرات شهدای گرانقدر تاکید کرد و گفت: همه باید خود را در برابر شهدا مسئول بدانند.
فرماندار اصفهان، مزین کردن کوچه ها، خیابان ها و میادین شهر و روستاها به ویژه کلانشهر اصفهان به نام شهدا را از مهمترین اقدامات شهرداری ها و دهیاری ها بیان کرد و گفت: شهرداری ها، دهیاری ها و اداره ها به نصب تمثال مبارک شهدای گرانقدر در سطح شهرها، روستاها و همچنین اداره ها اقدام کنند.
احمدی بر لزوم تغییر و تحول در این شورا برای کاربردی کردن مصوبه های آن تاکید کرد و افزود: شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند توجه جدی مسئولان بوده و با هم افزایی، هم اندیشی و اقدامات جهادگونه می توان اهداف آن را محقق کرد.

وی تهیه تقویم در حوزه ایثار و شهادت را حائز اهمیت دانست و از اعضای شورا خواست با جدیت تقویمی جامع و روز شمار متشکل از یادواره ها، آیین ها و … تهیه کنند.
وی نقش تشکل ها و سازمان های مردم نهاد، پژوهشگران، اصناف و بازار، صدا و سیما و رسانه ها را در ترویج ایثار و شهادت مهم دانست و تلاش و ارائه راهکارهای اجرایی و کاربردی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه بین جوانان و نوجوانان را خواستار شد.