مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با تشریح وضعیت یکی از جانبازان اصفهانی از اقدامات همه جانبه بنیاد برای حل مشکل مسکن این جانباز معزز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از «ایثار»، مسعود احمدی نیا با بیان اینکه این جانباز معزز ۳۰ درصد دارای مشکلات زیادی در زندگی شخصی […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با تشریح وضعیت یکی از جانبازان اصفهانی از اقدامات همه جانبه بنیاد برای حل مشکل مسکن این جانباز معزز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از «ایثار»، مسعود احمدی نیا با بیان اینکه این جانباز معزز ۳۰ درصد دارای مشکلات زیادی در زندگی شخصی بوده است، گفت: متأسفانه همسر این جانباز دچار بیماری سختی بوده و فرزند ایشان نیز معلول است و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تاکنون تمام خدمات مشمول قانونی را به ایشان ارائه داده است و حقوق حالت اشتغال، حق پرستاری و یارانه ماده ۲۲ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به ایشان در حال پرداخت است. همچنین در سال‌های قبل یک قطعه زمین مسکونی طبق ضوابط به ایشان واگذار شده است.
وی با بیان اینکه خدمات مددکاری نیز به این جانباز عزیز ارائه می‌شود، گفت: مدیران و کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران از گذشته به صورت مستمر با خانواده این جانباز در ارتباط هستند ولی ایشان به دلیل برخی مسائل روحی از جابجایی مسکن فعلی خود خودداری کرده است که برای حل این مشکل نیز مددکار بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده این جانباز در تلاش هستند.
مدیرکل بنیاد استان اصفهان خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت همه جانبه از ایثارگران عزیز حمایت می‌کند و با ارائه تسهیلات لازم و با موافقت این جانباز جابجایی ایشان به مسکن مناسب به زودی انجام خواهد شد.
احمدی نیا در پایان با بیان اینکه این جانباز عزیز از پخش فیلمی درباره مسائل خود در فضای مجازی ابراز نارضایتی می‌کند، ادامه داد: خانواده ایشان در تماس با بنیاد شهید و امور ایثارگران از انتشار فیلمی از حریم شخصی خود به شدت گلایه دارند و این امر موجب نارضایتی شدید ایشان شده است لذا ضروری است فعالان فضای مجازی با رعایت اخلاق به ضرورت حفظ شأن و کرامت افراد توجه داشته باشند و زمینه سوءاستفاده دشمنان ملت ایران را فراهم نکنند