مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از اختصاص استراحتگاه بانوان راننده ناوگان مسافربری برون شهری در پایانه صفه اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابوالفضل توکلی با اعلام این خبر گفت: در راستای توجه به جایگاه بانوان راننده سفرهای برون شهری و […]

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از اختصاص استراحتگاه بانوان راننده ناوگان مسافربری برون شهری در پایانه صفه اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابوالفضل توکلی با اعلام این خبر گفت: در راستای توجه به جایگاه بانوان راننده سفرهای برون شهری و تکریم مقام زن، برای اولین بار در اصفهان و پایانه مسافربری صفه هماهنگی‌های لازم و تفاهم‌نامه مشترک با مدیریت یکی از پزشکان بانو در هتل همام پایانه صفه انجام گرفت تا بانوان راننده هم بتوانند با شرایط ویژه، کمتر از قیمت مصوب هتلداری به مبلغ هر شب یکصد هزار ریال، در این هتل واقع در پایانه صفه استراحت کنند.

او افزود: این در حالی است که درگذشته امکان اسکان رانندگان بانو ناوگان مسافربری برون شهری در خوابگاه‌های صفه و کاوه وجود نداشته و این اقدام درجهت ارائه تسهیلات به بانوان راننده برای اولین بار در پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان انجام گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اعلام اینکه در حال حاضر حدود ۵۰ راننده اتوبوس زن در سفرهای برون شهری از استان اصفهان و سایر استان‌ها در پایانه‌های مسافربری اصفهان تردد دارند، تأکید کرد: رانندگان بانو با در دست داشتن کارت هوشمند و دفترچه و یا معرفی نامه از شرکت‌های مسافربری واقع در پایانه‌های پنجگانه می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

او خاطرنشان کرد: همچنین در پایانه‌های کاوه و صفه استراحتگاه ویژه رانندگان آقا وجود دارد که خدمات اسکان و غذا با کیفیت خوب و قیمت مناسب به آنها ارائه می‌شود.