مسئول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی اصفهان از تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،به گفته مهدی ستوده دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) در هشت بخش «رسانه‌های صوتی»، «رسانه‌های تصویری»، «مطبوعات»، «خبرگزاری‌ها»، «رسانه‌های مجازی»، «عکس و گرافیک»، «رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی» […]

مسئول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی اصفهان از تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،به گفته مهدی ستوده دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) در هشت بخش «رسانه‌های صوتی»، «رسانه‌های تصویری»، «مطبوعات»، «خبرگزاری‌ها»، «رسانه‌های مجازی»، «عکس و گرافیک»، «رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی» و «بین‌الملل» برگزار می‌شود.
ستوده اظهار کرد: سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی و خدمت رضوی محورهای موضوعی آثار موردقبول در دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) است علاوه بر این محصولات رسانه‌ای مرتبط با «ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان خادم امام رضا(ع)» نیز یکی از موضوعاتی است که در این دوره جشنواره پذیرش خواهد شد.
مسئول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی اصفهان عنوان کرد: با توجه به پیش‌بینی بخش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، علاوه بر فعالان حرفه‌ای رسانه‌های گروهی، عموم علاقه‌مندانی که در بستر فضای مجازی به تولید و نشر محتوا در خصوص محورهای موضوعی مرتبط با جشنواره می‌پردازند، می‎توانند در این رویداد مشارکت کنند.
وی از خادمیاران رضوی که در کانون های مختلف مشغول به فعالیت هستند خواست تا نسبت به حضور حداکثری در این جشنواره رسانه ای همت داشته باشند.
جزئیات بیشتر درباره بخش‌های مختلف جشنواره و هم‌چنین شیوه ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع)، در پایگاه اطلاع‌رسانی mediafest.razavi.ir ارائه‌شده است.