رشد شش درصدی تلفات تصادفات در نیمه نخست امسال در نیمه نخست سال جاری ۶۰۸ نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، که آمار تلفات ۵۶۹ نفر بود، ۶٫۸ درصد افزایش یافته است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل […]

رشد شش درصدی تلفات تصادفات در نیمه نخست امسال

در نیمه نخست سال جاری ۶۰۸ نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، که آمار تلفات ۵۶۹ نفر بود، ۶٫۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان، در شش ماهه اول امسال از کل تلفات تصادفات، ۴۷۰ نفر مرد و ۱۳۸ نفر زن بودند.

در این مدت ۳۹۳ نفر در تصادفات برون شهری و ۲۱۵ نفر در حوادث رانندگی درون شهری جان خود را از دست داده اند.

بر اساس این گزارش استان اصفهان بعد از استان های فارس، سیستان و بلوچستان، تهران، خراسان رضوی و کرمان بیشترین آمار کشته های تصادفات را در نیمه نخست سال داشته اند.

هفده هزار مصدوم در تصادفات شش ماهه

تعداد مصدومان حوادث رانندگی که به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده اند نیز در شش ماهه امسال رشد ۷٫۵درصدی داشته است. در این مدت هفده هزار و ۶۳۱ مصدوم تصادف به مراکز پزشکی قانونی در سطح استان مراجعه کرده اند که دوازده هزار و ۶۳۱ نفر آنان مرد و پنج هزار و ۱۱۶ نفر زن بودند