خروش فرزندان شهدا علیه یاوه گویان داعش خوی این روزها به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران متن این بیانیه که تا این لحظه مورد تایید بیش از ۶۰۰ فرزند شهید بوده است به شرح ذیل است. به نام خداوندی که ثارالله است و خونهای به ناحق ریخته پدرانمان از صدر انقلاب تا حرم و خیابان های […]

خروش فرزندان شهدا علیه یاوه گویان داعش خوی این روزها

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران متن این بیانیه که تا این لحظه مورد تایید بیش از ۶۰۰ فرزند شهید بوده است به شرح ذیل است.

به نام خداوندی که ثارالله است و خونهای به ناحق ریخته پدرانمان از صدر انقلاب تا حرم و خیابان های تهران و شهرهای ایران یقینا دامنگیر بدخواهان این مرز و بوم خواهد شد.
اگرچه پرداخت به یاوه گویی یک لکاته معلوم الحال اجاره ای در شان و شخصیت فرزندان شهدای این مرز و بوم نبوده و همواره این ما بودیم که ثابت کردیم به مشی پدرانمان حامی انقلاب و پشتیبان آقا سیدعلی بوده و از نمادهای دینداری از جمله حجاب دفاع کرده ایم اما امروز که برخی منافقین اقدام به جعل روایت از ناحیه ما کرده اند سکوت جایز نیست که عمویمان حاج قاسم نیز سکوت را در دفاع از آرمان های انقلاب جایز نمی دانست.
ما فرزندان شهدا ضمن تسلیم شکایت خود از فرد یا افرادی که از جانب ما اقدام به لجن پراکنی و اظهار نظر کرده اند به مراجع قانونی، از هریک ازین افراد اعلام برائت نموده و با لبیک به آرمان های انقلاب اسلامی پای خون پدرانمان خواهیم ایستاد.
سلایق سیاسی مختلف که از نشانه های رشد و شکوفایی این انقلاب اسلامی و مدارا و تحمل مخالف و باز بودن فضای سیاسی و چهره مطهر آن است هرگز باعث نشده که فرزندان شهدا با منافقینی که خون پدران خود و بیش از ۱۷ هزار شهید مظلوم کشور را به پای ایشان می دانند و براندازانی که غایت مطالبه اشان همان مطالبات بیماران جنسی با غلبه شهوت بر عقلانیت است هماهنگ بوده و خواهان تجزیه ایران در راستای طرح خاورمیانه بزرگ هستند هم عهد شده و حرف حق و وحدت کلمه و ید واحده خود را ذبح تفاله های پهلوی و اجنبی و جاسوسان و جیره خواران سیا و موساد و باکینگهام کند.
ضمن اتمام حجت با لجن پراکنان داخلی و خارجی و دعوت ایشان به ادامه درگیری برای اخذ اقامت در کشورهایی که به برایشان فرش قرمز بهای وطن فردشی پهن کرده اند و حل و فصل کردن مسائل کشورهای خود ازجمله سوخت زمستانی و خودروهایشان اعلام می داریم که تا پای جان پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده ایم و خار چشم همواره ای خواهیم بود بر دشمنان موقتی که چندی بعد از اخذ جیره خود، در پستوهای محقرشان بطرز عجیبی به فراموشی فیزیکی یا ذهنی افکار عمومی مبتلا می شوند.

در پایان با استغاثه از مولایمان صاحب و آقایمان امام عصر(عج) از خداوند که بر مستضعفین منت خواهد گذاشت و امام عصر را خواهد رساند تقاضای تعجیل در فرج مولایمان و رسوایی دشمنانمان را داریم.