محموله ۳۰ میلیاردی کالای قاچاق توقیف شد رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله‌ای از انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی سبحانی‌فر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران اداره […]

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله‌ای از انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی سبحانی‌فر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت متصدی یک باربری در شهر اصفهان در زمینه قاچاق کالا مراتب را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی‌های قضائی از باربری مذکور بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه محموله از انواع کالاهای قاچاق شامل خشکبار، لوازم و وسایل موسیقی، میوه خارجی، لوازم‌یدکی استوک خودرو کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه ارزش این محموله بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است گفت: باتوجه‌به اینکه تمامی کالاهای مکشوفه فاقد هرگونه اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند در نهایت به‌عنوان کالای قاچاق توقیف، متصدی باربری نیز دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد