هزار تماس با اورژانس توسط تهرانی‌ها در تعطیلات آخر هفتهگرمازدگی رئیس اورژانس استان تهران با اشاره به ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته (چهارشنبه تا جمعه) از ۶ هزار و ۳۷۳ مأموریت نیروهای اورژانس در این مدت خبر داد. و گفت: ۱۹۶ مورد […]

هزار تماس با اورژانس توسط تهرانی‌ها در تعطیلات آخر هفته
گرمازدگی

رئیس اورژانس استان تهران با اشاره به ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته (چهارشنبه تا جمعه) از ۶ هزار و ۳۷۳ مأموریت نیروهای اورژانس در این مدت خبر داد. و گفت: ۱۹۶ مورد دارای ضعف و بی‌حالی و ۶۶ مورد نیز دچار گرمازدگی بوده‌اند.

۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رئیس اورژانس استان تهران با اشاره به ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته(چهارشنبه تا جمعه) از ۶ هزار و ۳۷۳ مأموریت نیروهای اورژانس در این مدت خبر داد. و گفت: ۱۹۶ مورد دارای ضعف و بی‌حالی و ۶۶ مورد نیز دچار گرمازدگی بوده‌اند.

محمداسماعیل توکلی به استقرار ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و درمانگاه سیار اورژانس تهران در نقاط پرتردد تهران به عنوان ماموریتی ویژه برای ارائه خدمات به بیماران گرمازده اشاره کرد. وی گفت: در مجموع ۳۱۵ نفر از شهروندان تهرانی در این نقاط، به نیروهای اورژانس مراجعه کردند. که ۳۱ نفر دچار ضعف و بی‌حالی و ۳ نفر نیز دچار گرمازدگی شده بودند.

وی ضمن تقدیر ویژه از نیروهای اورژانس که در این ایام گرما، به ارائه خدمات پرداختند. و توصیه کرد که مردم باز هم در روزهای گرم ضمن پرهیز از تردد در ساعات گرم روز، مایعات فراوان به‌ویژه آب مصرف کنند. و در صورت نیاز به خدمات فوریت‌های پزشکی، با سامانه شبانه‌روزی ۱۱۵ تماس حاصل کنند.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(وبدا) رییس اورژانس استان تهران، خاطرنشان کرد. در بازه زمانی اول تا ۱۳ مرداد، ۸۷ هزار و ۵۰۳ تماس از سوی شهروندان تهرانی مربوط به گرمازدگی بوده. که منجر به ۳۷ هزار و ۳۸۰ ماموریت و رسیدگی به ۹۳۳ مورد ضعف و بی‌حالی و ۷۷ مورد گرمازدگی شده است