ترافیک در بزرگراه خلیج‌فارس نزدیک کوی راه حق به علت اجرای پروژه لکه‌گیری/ رانندگان مسیر جایگزین انتخاب کنند رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اصفهان گفت: به علت اجرای پروژه لکه‌گیری در بزرگراه خلیج‌فارس برقرار است، پیش‌بینی می‌شود تا پایان مردادماه گره ترافیکی در این مسیر به مراتب کاهش پیدا کند. برای کاهش ترافیک […]

ترافیک در بزرگراه خلیج‌فارس نزدیک کوی راه حق به علت اجرای پروژه لکه‌گیری/ رانندگان مسیر جایگزین انتخاب کنند

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اصفهان گفت: به علت اجرای پروژه لکه‌گیری در بزرگراه خلیج‌فارس برقرار است، پیش‌بینی می‌شود تا پایان مردادماه گره ترافیکی در این مسیر به مراتب کاهش پیدا کند. برای کاهش ترافیک در این مسیر به رانندگان پیشنهاد می‌شود تا از محورهای جایگزین استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهرداد علی‌اکبری اظهار کرد: علت ترافیک در اتوبان خلیج‌فارس در نزدیکی کوی راه حق به علت اجرای پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت است، مشابه این پروژه در ایام نزدیک به نوروز در محور اصفهان-بهارستان انجام شد و بیش از یک ماه به طول انجامید، اکنون در محور روبه‌روی این پروژه در حال انجام است.

وی افزود: این پروژه برای بیش از ۵۰ درصد از مسیر انجام شده است. برای کاهش ترافیک در این مسیر به رانندگان پیشنهاد می‌شود تا از محورهای جایگزین استفاده کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه به چند بخش تقسیم شده است، در مرحله اول لکه‌گیری انجام می‌شود که دو تا سه هفته دیگر زمان نیاز دارد، مرحله بعد روکش آسفالت است که زمان بیشتری نیاز دارد اما سرعت این بخش از پروژه بیشتر است و حجم ترافیک کمتری را درگیر خواهد کرد، پیش‌بینی می‌شود تا پایان مردادماه گره ترافیکی در این مسیر به مراتب کاهش پیدا کند.