نظارت میدانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بر بازار شب عید نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندای اصفهان در آستانه فرارسیدن سال جدید به منظور نظارت بر نحوه قیمت گذاری ها در بازار از چند فروشگاه سطح شهر اصفهان بازدید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط […]

نظارت میدانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بر بازار شب عید

نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندای اصفهان در آستانه فرارسیدن سال جدید به منظور نظارت بر نحوه قیمت گذاری ها در بازار از چند فروشگاه سطح شهر اصفهان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ظهر امروز پنجشنبه بیست و پنجم اسفندماه به همراه بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی به منظور نظارت بر نحوه قیمت گذاری ها از چند فروشگاه بزرگ و بازارچه های میوه و تره بار سطح شهر اصفهان به صورت میدانی بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در این بازدیدها بر نظارت دقیق و مستمر نهادهای مرتبط تا پایان ایام نوروز تاکید کرد و گفت: نهادهای متولی امر با گران فروشی و عدم درج قیمت به صورت قانونی برخورد خواهند کرد.