معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در دیدار با سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان پیشنهاد شد تا سند تحول خانواده و بانوان استان اصفهان با همکاری این دفتر تنظیم و برای اجرا به همه دستگاه ها استان ابلاغ شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام و المسلمین […]

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در دیدار با سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان پیشنهاد شد تا سند تحول خانواده و بانوان استان اصفهان با همکاری این دفتر تنظیم و برای اجرا به همه دستگاه ها استان ابلاغ شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام و المسلمین اهتمام با بیان این که این دیدار به منظور هم اندیشی و هم افزایی بیشتر برگزار شده بود، اظهار داشت: نظر به اهمیت موضوع خانواده برای پویایی جامعه و با محوریت مراکز کم برخوردار و آسیب زا، سلسله جلساتی با رویکرد خانواده و به صورت مشترک برنامه ریزی و در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر با سرمایه گذاری و تمرکز دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ظرفیت این دفتر در حوزه خانواده و مشاوره جهش چشمگیری پیدا کرده است و تعداد قابل توجهی از طلاب و مبلغان به صورت تخصصی در سال های متمادی آموز شهای لازم را دیده اند و وظیفه این دفتر بسترسازی برای این طلاب و مبلغان برای ورود به این عرصه است.

در ادامه این دیدار مرضیه استکی، سرپرست دفتر امور بانوان وخانواده استانداری اصفهان با اشاره به برنامه ها و رویکردهای دفتر امور بانوان وخانواده استانداری در خصوص توانمندیهای علمی، ضرورت همراهی و هم افزایی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان توضیحاتی را ارائه کرد.
خبرنگار: الهام خانی