یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی سه شنبه به روزنامه یدیعوت آحارانوت چاپ این رژیم گفت که شرایط امنیتی در کرانه باختری بهبود پیدا نخواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از خبرگزاری “شهاب” فلسطین، این مقام امنیتی که خواست نامش محفوظ بماند، در این باره افزود: شرایط هرگز بهبود نخواهد یافت ، برخی این […]

یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی سه شنبه به روزنامه یدیعوت آحارانوت چاپ این رژیم گفت که شرایط امنیتی در کرانه باختری بهبود پیدا نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از خبرگزاری “شهاب” فلسطین، این مقام امنیتی که خواست نامش محفوظ بماند، در این باره افزود: شرایط هرگز بهبود نخواهد یافت ، برخی این پدیده را “انتقاضه” کوچک” نام گذاری می کنند.

این مقام همچنین ادعا کرد: اما برخی نیز ترجیح دهند که به آن به عنوان موجی از اقدامات تروریستی نگاه کنند.

به گفته این مقام صهیونیست، در نهادهای امنیتی اسرائیل نظیر “شاباک” (امنیت داخلی) و ارتش تل آویو اجماعی مبنی بر این وجود دارد که این مسأله به صورت کلی متفاوت با تجربه گذشته [انتفاضه های] فلسطینی هاست.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.