اختتامیه جشنواره رسانه های استان کردستان دوشنبه برگزار می شود مراسم اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ورزشی استان کردستان روز دوشنبه ۶ شهریور ماه برگزار می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ «منصور اولی» دبیر سومین […]

اختتامیه جشنواره رسانه های استان کردستان دوشنبه برگزار می شود

مراسم اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ورزشی استان کردستان روز دوشنبه ۶ شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ «منصور اولی» دبیر سومین جشنواره سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ورزشی استان کردستان با بیان این خبر، گفت: برپایی مجدد نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در استان کردستان بعد از حدود ۱۰ سال وقفه در نفس خود کاری ارزشمند در این حوزه به شمار می آید هر چند با توجه به تعطیلی دراز مدت برگزاری جشنواره رسانه ای در این سطح، سختی های خود را هم به همراه داشت.

وی با بیان اینکه  علاوه بر  برگزاری سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در استان پس از یک دهه وقفه اتفاق مهم دیگری هم  در حوزه برگزاری جشنواره رسانه ای رقم خورد، گفت: برگزاری اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ورزشی استان کردستان که در نوع اولین جشنواره برای رسانه های ورزشی در ایران محسوب می شود اقدامی بود که شاید بسیاری از رسانه ای ها و حتی مسئولان هم اجرایی شدن آن را محتمل نمی دانستند.

«اولی» گفت: با این وجود با همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، استقبال و همکاری ورزشی نویسان و مطبوعات ورزشی استان و کمک خانه مطبوعات و رسانه های استان؛ خوشبختانه سنگ اول بنای برگزاری این نمایشگاه گذاشته شد و امیدواریم ورزشی نویسان استان بتوانند با ادامه آن در سال های آتی این رویداد را در سطح ملی هم در استان برگزار کنند.

دبیر سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ورزشی استان کردستان با عذرخواهی از تاخیرهایی که در برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره روی داد، گفت: روز دوشنبه ۶ شهریور ماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور اهالی رسانه استان و مسئولین  در سالن فردوسی مجتمع فجر سنندج برگزار می شود.

وی افزود: در مجموع ۳۸۴ اثر به این جشنواره ها ارسال و ۳۸۲ اثر برای داوری تایید شد. آثار در بخش های مختلف از سوی داوران بررسی و برگزیدگان هم در مراسم اختتمامیه معرفی خواهند شد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان