در محور سه راهی هفتکل – اهواز یک دستگاه خودروی اتوبوس واژگون شد که ۲۸ نفر مصدوم شدند به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اعلام خبر واژگونی یک دستگاه خودروی اتوبوس در محور مواصلاتی سه راهی هفتکل بین غیزانیه‌های […]

در محور سه راهی هفتکل – اهواز یک دستگاه خودروی اتوبوس واژگون شد که ۲۸ نفر مصدوم شدند

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اعلام خبر واژگونی یک دستگاه خودروی اتوبوس در محور مواصلاتی سه راهی هفتکل بین غیزانیه‌های بزرگ و کوچک اظهار کرد: این حادثه در ساعت‌های ابتدایی بامداد امروز (۷ شهریورماه) رخ داد.

امیر عباس نجفی افزود: بلا فاصله پس از دریافت خبر در ساعت ۲:۳۹ از سوی مرکز اورژانس، شش تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایگاه‌های عملیاتی هفتکل، اهواز و رامهرمز به همراه تیم واکنش سریع این جمعیت با به کارگیری چهار دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودروی ست نجات به محل اعزام شده اند.

وی اظهار داشت: عملیات امداد و نجات با همکاری عوامل امدادی به سرعت در حال انجام است و تا کنون ۱۹ مصدوم امدادرسانی و از طریق آمبولانس‌های هلال‌احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان، افزود: ۶ مصدوم نیز با تلاش نجاتگران هلال احمر و با استفاده از تجهیزات نجات، رهاسازی شده اند.

وی افزود: در مجموع تعداد مصدومان به ۲۸ تن رسید و خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است.

نجفی بر ضرورت توجه رانندگان به توصیه‌های امدادی در رانندگی شب هنگام تاکید کرد و ادامه داد: پرهیز از رانندگی با شرایط خواب آلودگی، رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی می‌تواند در کاهش تصادف‌ها و آسیب‌های ناشی از آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در این خصوص گفت: حادثه واژگونی اتوبوس بین شهری مسیر اهواز رامهرمز بهبهان، بین غیزانیه – نزهه در ساعت ۰۲:۰۵ امروز اطلاع‌رسانی شد.

وی با اشاره به اعزام ۱۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه افزود: در این حادثه به ۲۵ مصدوم امدادرسانی شد که از این تعداد سه نفر سرپایی دریافت کردند و ۵ مصدوم به بیمارستان نفت اهواز، دو مصدوم به بیمارستان امام (ره) اهواز و ۱۶ مصدوم نیز به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.