فرماندار اصفهان عنوان کرد: با هماهنگی دستگاه های متولی و بهره گیری از ظرفیت خوب مردم، در راستای تسهیل و رونق مشاغل خانگی حرکت خواهیم کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی شهر […]

فرماندار اصفهان عنوان کرد: با هماهنگی دستگاه های متولی و بهره گیری از ظرفیت خوب مردم، در راستای تسهیل و رونق مشاغل خانگی حرکت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی شهر زیار، با تأکید بر ضرورت توجه به مشاغل خانگی، اظهار داشت: امسال اعتبارات خوبی برای تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان اصفهان در نظر گرفته شده است.

فرماندار اصفهان تکمیل زنجیره عرضه مشاغل خانگی را حائز اهمیت دانست و گفت: با هماهنگی دستگاه های متولی و بهره گیری از ظرفیت خوب مردم، در راستای تسهیل و رونق مشاغل خانگی حرکت خواهیم کرد.

احمدی افزود: انشاء ا… با هماهنگی دستگاه های متولی و دعوت از نماینده تولیدکنندگان محصولات خانگی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بتوانیم پل ارتباطی بین تولیدکنندگان و دستگاه های اجرایی باشیم.

وی تصریح کرد: اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای مشاغل خانگی شهرستان در نظر گرفته شده که این تسهیلات پس از بررسی های لازم و با اولویت مشاغل خانگی روستایی پرداخت خواهد شد.

گفتنی است، این نمایشگاه از هشتم لغایت هجدهم شهریور ماه در محل شرکت تعاونی میلاد شهر زیار پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.