جنبش حماس به عنوان یک مکتب فکری با بمب و موشک از بین نمی‌رود رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس ابراز داشت: حماس به عنوان یک مکتب فکری با بمب و موشک از بین نمی‌رود.حماس که یک سازمان آزادی بخش است بر یک رژیم تا بن دندان مسلح پیروز می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

جنبش حماس به عنوان یک مکتب فکری با بمب و موشک از بین نمی‌رود

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس ابراز داشت: حماس به عنوان یک مکتب فکری با بمب و موشک از بین نمی‌رود.حماس که یک سازمان آزادی بخش است بر یک رژیم تا بن دندان مسلح پیروز می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ،سردار رمضان شریف در چهارمین جلسه فوق‌العاده ستاد مرکزی انتفاضه و روز قدس، اظهار داشت: در ۵۸ روز گذشته افکار عمومی مردم دنیا شاهد این بود که راهبرد و جهت گیری که امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی اعمال کردند داشتند، راهبردی درست، دقیق، منطقی و مطابق با تدابیر حکیمانه بوده است، که امروز توسط میلیون‌ها نفر آزاده در سراسر جهان دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امام فرمودند «اسرائیل غده سرطانی است و تا زمانی که این غده از بین نرود شاهد جنایات هولناکی هستیم»، اضافه کرد: همه شاهدیم که سازمان‌های بین‌المللی و غربی‌های مدعی حقوق بشر، طی دو ماه گذشته روزه سکوت گرفته‌اند و فقط اهداف پلید خود را دنبال می‌کنند.

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس یادآور شد: شکست طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی تاریخی و بی‌سابقه بود و هیچ‌گاه قابل ترمیم نیست.

سردار شریف با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها درصدد بودند با بمباران غزه مردم این منطقه را به زور از سرزمین مادری خود به صحرای سینا بیرون کرده و مردم کرانه باختری را نیز به اردن بفرستند، ادامه داد: این طرح صهیونیست‌ها با مقاومت مردم فلسطین، با شکست مواجه شد. همچنین آزادی کسانی که در طوفان‌الاقصی به اسارت درآمدند نیز از اهداف صهیونیست‌ها بود که با هوشمندی جریان مقاومت یک اسیر بدون اراده حماس آزاد نشد.

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس تصریح کرد: رفتار هوشمندانه جریان مقاومت در تبادل اسرا و ضربات به ارتش رژیم صهیونیستی بیانگر این بود که جریان مقاومت از همه جوانب طوفان‌الاقصی پیش بینی شده بود و صهیونیست‌ها نتوانستند به پشتوانه توان نظامی، اسرای خود را آزاد کنند و ارتش این رژیم اعلام کرد که می‌خواهد بیمارستان شفا را به عنوان مرکز فرماندهی حماس تصرف و حماس را نابود کند؛ اما با دروغ بودن این ادعا تمام دنیا پی برد که رژیم صهیونیستی تا چه میزان در حوزه اطلاعاتی ضعیف است.

سردار شریف خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی سه شکست اطلاعاتی داشت، ابتدا در طوفان‌الاقصی با غافلگیری تمام شکست خورد و دوم در اینکه اعلام کردند بیمارستان شفا به عنوان مرکز فرماندهی حماس است تتمه آبروی اطلاعاتی خود را برد و سوم اینکه صهیونیست‌ها اعلام کردند که اسرای صهیونیست در این بیمارستان هستند که این ادعا هم دروغ بود و رژیم صهیونسیتی در باتلاق فشار رسانه‌ای غرق شد، از سوی دیگر تلفات رژیم صهیونیستی با وجود تمام حمایت‌های آمریکا بی‌سابقه بوده است.

وی تصریح کرد: به طور قطع تلفات رژیم صهیونیستی در پیشروی به جنوب غزه بسیار سنگین‌تر از شمال غزه است؛ زیرا جریان مقاومت در جنوب غزه بسیار قدرت مانور بیشتری دارد. امروز همه دنیا شاهد هستند که حماس که یک سازمان آزادی بخش است بر یک رژیم تا بن دندان مسلح و مورد حمایت تمام قد آمریکا و اروپا پیروز می‌شود.

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و روز قدس افزود: همانطور که رییس جمهور فرانسه در تذکری به سران رژیم صهیونیستی گفت که حماس فقط یک گروه نیست، بلکه حماس تمام ملت فلسطین است. در واقع حماس یک مکتب فکری است که با بمب و موشک از بین نمی‌رود.

سردار شریف بیان داشت: ایران بنیان‌گذار اصلی روز قدس است و مردم ما بیش از هر مردمی در دنیا رنج و زجر ملت فلسطین را درک کرده اند، ما معتقدیم بهترین راهکار برای رفع بحران فلسطین همان نسخه شفابخشی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند و هیچ‌گاه راهکار دو دولتی به دلیل اینکه صهیونیست‌ها، نژادپرست و زیاده خواه هستند، راهکار درستی نیست.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها بعد از گذشت ۵۸ روز هنوز حاضر نیستند دست از جنایت و نسل کشی بردارند؛ زیرا به دنبال کسب یک پیروزی در غزه هستند. هر قدر می‌گذرد همگان بر این موضوع تاکید بیشتری می‌کنند که حماس نابودشدنی نیست و پیروزی برای رژیم صهیونیستی هم قابل تصور نخواهد بود.

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و روز قدس با بیان اینکه ما نباید حمایت‌های خود را به گونه‌ای تنظیم کنیم که تصور شود شهادت مردم غزه به موضوعی روزمره و عادی تبدیل شده است، گفت: در حوزه حمایت‌های مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین، سازمان هلال احمر نیز اقدامات شایسته‌ای انجام داده است و کامیون‌های بسیار زیادی در مصر حاضر به ارسال هستند، گرچه کامیون‌هایی از گذرگاه رفح ارسال شده است، اما این میزان به طور قطع تأمین‌کننده نیاز مردم مظلوم فلسطین نیست.