به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع استادان و دانشجویان دانشگاه خاتم‌الانبیاء (ص) نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: انقلاب اسلامی مکاتب لیبرالیسم و کمونیسم و نظام سلطه را در جهان به چالش کشیده و الگوی جدیدی در مقابل آنها ارائه کرده و این دشمنی‌ها با […]

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع استادان و دانشجویان دانشگاه خاتم‌الانبیاء (ص) نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: انقلاب اسلامی مکاتب لیبرالیسم و کمونیسم و نظام سلطه را در جهان به چالش کشیده و الگوی جدیدی در مقابل آنها ارائه کرده و این دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی از سوی نظام سلطه به همین دلیل است.

وی بابیان اینکه قدمت جدال بین حق و باطل به قدمت تاریخ بشر است، افزود: بعد از هزاران سال از گذشت تقابل حق و باطل، یک نظام الهی سربلند کرده، نظامی که پیامبران و ائمه (ع) به دنبال تحقق آن بوده‌اند و ان‌شاءالله این نظام به سر منزل مقصود خواهد رسید.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه هدف نهایی دشمنان نظام جمهوری اسلامی، تجزیه کشور ایران است تصریح کرد: البته دشمنان ما خودشان هم می‌دانند که این یک فکر خام و خیال باطل است که بتوانند به جمهوری اسلامی و ایران صدمه جدی بزنند. البته در هفته‌های اخیر با فضاسازی رسانه‌های شیطانی، برخی را به اشتباه انداختند. زمانی که نظام جمهوری اسلامی نهالی نورس بود دشمنان با توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف غائله‌های زیادی درست کردند ولی در برابر انقلاب اسلامی ناکام ماندند.

وی با تأکید بر اینکه اکنون که نظام اسلامی یک درخت تنومند شده، هرگز قادر نیستند به موفقیت برسند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: کشور برای حفظ مقدسات، نوامیس، استقلال، تمامیت ارضی و امنیت، ده‌ها هزار شهید و جانباز تقدیم نموده است و ارتش جمهوری اسلامی برای حفظ این دستاوردها، پیشگام و پیشمرگ مردم است.

سرلشکر موسوی، ارتش جمهوری اسلامی ایران را متفاوت از ارتش‌های دیگر در جهان دانست و خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تابع ولایت و یک سازمان ولایی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ ترکیبی علیه کشور گفت: دشمن در ابعاد سیاسی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی با تمام قدرت علیه کشور وارد جنگ شده است و با توجه به تهاجم ترکیبی دشمن، به دفاع ترکیبی و همه جانبه نیاز داریم.

فرمانده کل ارتش در پایان با اشاره به اهمیت امید آفرینی در کشور گفت: امروز مقابله با توطئه دشمنان در مایوس‌سازی و ناامیدسازی ملت ایران، بزرگترین جهاد است که نقش مؤثری در خنثی سازی توطئه دشمنان دارد