اخاذی بازرس قلابی از واحدهای صنفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با جعل عنوان بازرس شرکتی وابسته به سازمان استاندارد کشور از متصدیان واحدهای صنفی اخاذی می‌کرد خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ مسعود طریفی اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی […]

اخاذی بازرس قلابی از واحدهای صنفی

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با جعل عنوان بازرس شرکتی وابسته به سازمان استاندارد کشور از متصدیان واحدهای صنفی اخاذی می‌کرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ مسعود طریفی اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی وصول پرونده‌ای با موضوع اخاذی فردی از متصدیان واحدهای صنفی در بازار اصفهان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این فرد با جعل عنوان بازرس شرکتی وابسته به سازمان استاندارد کشور با بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر اصفهان، پس از مشاهده تخلف درج نشده علامت استاندارد بر روی کالا، مبالغی را برای چشم‌پوشی از تخلف از متصدیان این واحدها دریافت می‌کرد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سرانجام پس از چندین روز کار دقیق اطلاعاتی و رصد هوشمندانه و اقدامات تخصصی و پلیسی، محل سکونت متهم در شهر اصفهان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف مدارک هویتی جعلی و صورت‌جلسات تکمیل شده بازرسی از واحدهای صنفی، در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: متهم به همراه پرونده و مستندات مکشوفه برای رسیدگی به جرایم خود به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ طریفی ضمن تشکر از همراهی و همکاری مردم با پلیس، خاطرنشان کرد: ستاد خبری سازمان اطلاعات فراجا به صورت شبانه روز با سرشماره پیامکی ۱۱۰۳۲۲۱۱۰ و نشانی اینترنتی Aminemardom.police.ir آماده دریافت اخبار، گزارشات و اطلاعات در حوزه امنیت عمومی و حوادث مرتبط با اخلال در امنیت عمومی شهروندان است.