بیش از ١۵٠٠ نفر در بخش گردشگری کردستان مشغول به کار می‌شوند معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از اشتغال یک‌هزار و ۵۶۵ نفر با اتمام ١٢٧ طرح گردشگری در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛آرمان وطن‌دوست روز پنج‌شنبه ٢٨ دی‌ماه ١۴٠٢ در این‌‌باره گفت: […]

بیش از ١۵٠٠ نفر در بخش گردشگری کردستان مشغول به کار می‌شوند

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از اشتغال یک‌هزار و ۵۶۵ نفر با اتمام ١٢٧ طرح گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛آرمان وطن‌دوست روز پنج‌شنبه ٢٨ دی‌ماه ١۴٠٢ در این‌‌باره گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون و به‌منظور حمایت از سرمایه‌گذاران و توسعه تأسیسات گردشگری استان، ١٢٧ مورد موافقت‌نامه اصولی برای متقاضیان صادر شده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان با اشاره به این‌که حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌ شده برای بهره‌برداری از این طرح‌های گردشگری ١٧۶ میلیارد و ۶٧١میلیون تومان است، اظهار کرد:با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای یک‌هزار و ۵۶۵ نفر شغل ایجاد می‌شود.

او افزود:موافقت اصولی‌های مذکور در قالب احداث هتل، مجتمع گردشگری،اقامتگاه سنتی، سفره‌خانه سنتی و اقامتگاه بوم‌گردی و … در سطح استان برای سرمایه‌گذاران صادر شده است.

وطن‌دوست با بیان اینکه رشد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری عاملی برای رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در این بخش است، عنوان کرد:امیدواریم با حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی و هم‌چنین جلب مشارکت همگانی، بیش از پیش شاهد رشد صنعت گردشگری در استان باشیم.