مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام کاروان ویژه حج تمتع جانبازان به سرزمین وحی در روز جمعه سوم تیر ماه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایثار،سید مستجاد حسینی درباره اعزام کاروان ویژه جانبازان گفت: کاروان ویژه حج تمتع جانبازان با حضور ۶۰ نفر […]

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام کاروان ویژه حج تمتع جانبازان به سرزمین وحی در روز جمعه سوم تیر ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایثار،
سید مستجاد حسینی درباره اعزام کاروان ویژه جانبازان گفت: کاروان ویژه حج تمتع جانبازان با حضور ۶۰ نفر از جانبازان معزز و همسران و همراهان این عزیزان در روز جمعه سوم تیرماه از تهران اعزام خواهد شد. این کاروان متشکل از ۲۰ جانباز ۷۰ درصد است که هر جانباز با یک همراه و یکی از بستگان به عنوان همراه به این مناسک اعزام خواهد شد.

وی افزود: در سال جاری جانباز متقاضی دارای شرایط حاد جسمی نیز داشتیم ولی این عزیزان به دلیل شرایط خاص پاندمی کووید ۱۹ و شروط ابلاغی کشور عربستان مبنی بر ضرورت سلامت جسمی زائران و ابلاغ شرایط سنی زیر ۶۵ سال نتوانستند در این کاروان حضور داشته باشند.

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به شرایط ویژه کاروان جانبازان و ابعاد معنوی و اجتماعی حج به ویژه برای زائران جانباز، خاطرنشان کرد: با همکاری و مساعدت سازمان حج و زیارت پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری شایسته فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغات محیطی، رسانه‌ای، امور امنیتی، پزشک و پزشکیار، اورژانس و مراقبت‌های ایمنی بهداشتی ویژه جانبازان، دوره‌های آموزشی ویژه همراهان و سایر شرکت‌کنندگان، امور پشتیبانی، ترابری و تمهید مقدمات اسکان مناسب، پذیرایی و تغذیه متناسب با ویژگی‌های جانبازان معزز انجام شده است ضمن اینکه اقدامات لازم در مورد هتل محل اقامت این عزیزان در مکه مکرمه و مدینه منوره صورت گرفته است.