رئیس فدراسیون ناشنوایان پس از اتفاقات جنجالی برکنار شد علیرضا خسروی به عنوان سرپرست فدراسیون ناشنوایان انتخاب شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، با حکم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا خسروی به عنوان سرپرست فدراسیون ناشنوایان انتخاب شد. مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان و کم شنوایان ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ در محل کمیته […]

رئیس فدراسیون ناشنوایان پس از اتفاقات جنجالی برکنار شد

علیرضا خسروی به عنوان سرپرست فدراسیون ناشنوایان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، با حکم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا خسروی به عنوان سرپرست فدراسیون ناشنوایان انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان و کم شنوایان ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ در محل کمیته ملی المپیک برگزار و مهران تیشه‌گران برای دومین‌ بار به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

حال بعد از گذشت بیش از ۷ ماه از انتخابات ۲ نفر از نامزدهای انتخاباتی شامل کرم‌الله علیمرادی و سعید آرام به دیوان عدالت اداری شکایت کردند.

شعبه ۳۵ دیوان عدالت اداری در حکمی که ۲۴ مهر ماه صادر کرده رای به ابطال انتخابات سال گذشته داده است.

این جابجایی در شرایطی صورت گرفت که در دو روز اخیر فدراسیون ناشنوایان میزبان مسابقات دوومیدانی آسیا بود و به دلیل پوشش نامناسب ورزشکاران خارجی و انتشار تصاویر آن جنجال‌هایی به پا شده بود.

تیشه گران رئیس سابق فدراسیون ناشنوایان در گفت و گو با فارس گفته بود، اگر موجود نری در محل برگزاری مسابقات دیدید، من را اعدام کنید!