برگزاری اولین دوره مسابقات مهارت‌آموزی نیروهای وظیفه در استان اصفهان فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) از برگزاری اولین دوره مسابقات مهارت‌آموزی نیروهای وظیفه در استان اصفهان در قالب ۱۵ رشته خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار مجتبی فدا صبح امروز با تسلیت شهادت مردم فلسطین و گرامیداشت سالروز حماسه ۲۵ آبان […]

برگزاری اولین دوره مسابقات مهارت‌آموزی نیروهای وظیفه در استان اصفهان

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) از برگزاری اولین دوره مسابقات مهارت‌آموزی نیروهای وظیفه در استان اصفهان در قالب ۱۵ رشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار مجتبی فدا صبح امروز با تسلیت شهادت مردم فلسطین و گرامیداشت سالروز حماسه ۲۵ آبان اصفهان، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات و المپیاد مهارت‌آموزی نیروهای وظیفه در سطح نیروهای مسلح با محوریت قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح در سه سطح ناحیه و شهرستان، استانی و کشوری برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه نخبگان و برگزیدگان ۱۵ سطح در ۱۵ رشته به رقابت می‌پردازند، گفت: از جمله رشته‌های این دوره مسابقات، تیراندازی با کلاشینکف، تعمیر خودروهای سبک، عکاسی دیجیتال، پیرایشگری مردانه، نانوایی و دیگر مهارت‌هایی است که در نیروهای مسلح وجود دارد، است.
وی با اشاره به همکاری جمعیت هلال‌احمر اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان و سازمان فنی و حرفه‌ای استان در برگزاری این دوره از مسابقات، تأکید کرد: هدف از برگزاری این مسابقات افرایش مهارت‌های کارکنان وظیفه و ارتقای سطح کیفی دوره‌های ضمن خدمت این نیروها است.
سردار فدا تلاش برای استانداردسازی مهارت‌های مهارت‌آموزی را دیگر هدف برگزاری این دوره از مسابقات دانست و گفت: شناسایی نخبگان و استعدادیابی بین نیروهای وظیفه از دیگر اهداف این دوره از مسابقات است که از افراد برتر این دوره از مسابقات در امر خدمت و استفاده از ظرفیت آن‌ها استفاده می‌شود و زمینه افزایش روحیه و نشاط نیروهای وظیفه را به همراه دارد.
فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه نفرات برتر ۷۰ میلیون ریال، نفرات دوم ۵۰ میلیون ریال و نفرات سوم ۳۰ میلیون ریال هدیه و پاداش دریافت می‌کنند، عنوان کرد: امیدواریم با حضور همه‌جانبه نیروهای وظیفه در کلیه نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع شاهد یک رقابت پرشور سنگین و پرتعداد در بین جوانانی که درحال‌خدمت به‌نظام اسلامی هستند باشیم.