مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، گفت: با عنایت به ماده سه قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، مدیریت و بهره‌برداری پارک جنگلی سورین بانه با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای به این اداره‌کل واگذار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، یعقوب گویلیان روز چهارشنبه ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در این خصوص، […]

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، گفت: با عنایت به ماده سه قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، مدیریت و بهره‌برداری پارک جنگلی سورین بانه با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای به این اداره‌کل واگذار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، یعقوب گویلیان روز چهارشنبه ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در این خصوص، اظهار داشت: پارک جنگلی سورین بانه از جمله مناطق گردشگری طبیعی استان به‌شمار می‌رود که توسط اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان و با هدف اصلاح، احیا و بهره‌برداری اصولی به این اداره‌کل سپرده شد.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، مساحت این پارک جنگلی را ۲۴ هکتار عنوان کرد و افزود: طرح توجیهی منطقه گردشگری سورین بانه در اسرع وقت آماده و طی فراخوان عمومی به بهره‌برداران دارای صلاحیت واگذار خواهد شد.

او یادآور شد: امیدواریم با بهره‌‎مندی مطلوب از ظرفیت‌های طبیعی، زمینه‌های توسعه و رونق صنعت گردشگری استان فراهم آمده وضمن اشتغال‌زایی گام‌های موثری برای خدمت به جامعه هدف برداشته شود.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان