درمورد حذف تیم ملی فوتبال نوجوانان در مرحله یک هشتم جام جهانی زیر ۱۷ سال بازیکن تیم ملی فوتبال نوجوانان به خاطر زدن پنالتی چیپ عذرخواهی کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسام نفری درمورد حذف تیم ملی فوتبال نوجوانان در مرحله یک هشتم جام جهانی زیر ۱۷ سال، اظهار داشت: باید از […]

درمورد حذف تیم ملی فوتبال نوجوانان در مرحله یک هشتم جام جهانی زیر ۱۷ سال

بازیکن تیم ملی فوتبال نوجوانان به خاطر زدن پنالتی چیپ عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسام نفری درمورد حذف تیم ملی فوتبال نوجوانان در مرحله یک هشتم جام جهانی زیر ۱۷ سال، اظهار داشت: باید از ملت ایران بابت اینکه نتوانستیم لبخند روی لب آنها بیاوریم، عذرخواهی کنم و روندی که می‌توانست ادامه‌دار باشد در بازی با مراکش متوقف شد. در یک گروه فوق‌العاده سخت قرار داشتیم که برزیل و انگلیس در آن حضور داشتند. شاید اسم نیوکالدونیا ضعیف بود اما واقعا فوتبال بازی می‌کردند و تیمی هستند که از فرانسه جدا شده‌اند.

وی افزود: خدا را شکر توانستیم در بازی اول برزیل را ببریم. در بازی دوم مقابل انگلیس با بدشانسی باختیم. در دیدار سوم برابر نیوکالدونیا برنده شدیم و صعود کردیم. در همه بازی‌های مرحله گروهی با برنامه پیش رفتیم. شک نکنید می‌توانستیم مراکش را ببریم اما می‌توانیم بگوییم با بدشانسی برخی موقعیت‌های ما درون دروازه نرفت. ضربات پنالتی هم ۵۰_۵۰ است. به خاطر پنالتی خراب کردن باید از مردم عذرخواهی کنم که نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم. امیدوارم در ادامه برای کشورم و تیم ملی ایران مثمرثمر باشم.

مدافع تیم ملی نوجوانان در خصوص اینکه آیا در ضربات پنالتی بازی با مراکش در آخرین لحظه تصمیم گرفت ضربه‌اش را چیپ بزند، گفت: آدم‌ قبل از پنالتی زدن تصمیم می‌گیرد که به کدام سمت پنالتی بزند. همه تصمیم خود را گرفته بودیم که چگونه پنالتی بزنیم. دروازه‌بان مراکش فوق‌العاده است که در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کند‌. آن لحظه آخر وقتی شیرجه زد، تصمیم خود را عوض کردم که متاسفانه نتوانستم گل بزنم و بازهم عذرخواهی می‌کنم.

نفری درمورد اینکه تا چه اندازه ضربات پنالتی را تمرین کرده بودند، عنوان کرد: ما همیشه در تمرینات ضربات پنالتی را تمرین می‌کنیم. در قهرمانی آسیا یمن را در ضربات پنالتی بردیم و به جام جهانی صعود کردیم اما متاسفانه اینجا به مراکش در ضربات پنالتی باختیم