برملا شدن راز جسد سوخته رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری قاتل مردی ۵۱ ساله خبر داد و گفت: قاتل جسد را در کوره سوزانده بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی اعلام فقدانی شهروندی ۵۱ساله در […]

برملا شدن راز جسد سوخته

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری قاتل مردی ۵۱ ساله خبر داد و گفت: قاتل جسد را در کوره سوزانده بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی اعلام فقدانی شهروندی ۵۱ساله در یکی از محلات شهرستان اصفهان، اقدامات تخصصی مأموران پلیس آگاهی دراین‌رابطه آغاز شد.

وی در ادامه گفت: در تحقیقات گسترده و میدانی کارآگاهان پلیس مشخص شد مقتول پس از خروج از منزل توسط فردی ناشناس با یک دستگاه خودرو سواری سمند به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: باتوجه‌به حساسیت موضوع، سرانجام با پیگیری‌های هوشمندانه کارآگاهان پلیس، متهم به قتل شناسایی و در یک عملیات هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اعتراف قاتل به قتل دوست خود با ضربات میل‌گرد به دلیل اختلافات قبلی خاطرنشان کرد: قاتل جسد مقتول را در یک کوره ریخته‌گری سوزانده بود که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد