“پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) همزمان با فرارسیدن روز میلاد دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و زن، مدیرعامل بانک دی پیام تبریکی صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن پیام علیرضا قیطاسی به این […]

“پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)

همزمان با فرارسیدن روز میلاد دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و زن، مدیرعامل بانک دی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن پیام علیرضا قیطاسی به این شرح است: 
 
فاطمه پاره تن من است. (پیامبر اسلام (ص)) 
 
سالروز ولادت با سعادت دخت مکرم پیامبر عظیم الشان اسلام و همسر گرامی امیرالمومنین علی (ع)، حضرت فاطمه زهرا (س) به درستی روز بزرگداشت مقام زن و مادر نام گرفته است.
شخصیت چند وجهی آن حضرت در مقام همسری و مادری، نمونه کاملی از حقیقت «زن» در اسلام را به نمایش گذاشت. سیره عملی حضرت فاطمه زهرا (س)، الگویی مطلوب برای همه زنان عالم است و ما نیز مفتخریم که پیرو راه آن معصوم بزرگواریم.
اینجانب به نمایندگی از بانک دی، فرارسیدن روز زن و مادر را به همه مادران و همسران بزرگوار شهدا و نیز همکاران خانم در بانک دی که نقش مهمی در تحقق اهداف این سازمان بزرگ بر عهده دارند، تبریک عرض نموده و توفیق همگان را از خدای متعال خواستارم.