مسئولان برای رفع مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند امام جمعه سنندج گفت: انتظار داریم مسئولان برای رفع دغدغه های معیشتی، اجتماعی و فرهنگی مردم در جامعه تلاش بیشتری داشته باشند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: رفع دغدغه های مردم […]

مسئولان برای رفع مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند

امام جمعه سنندج گفت: انتظار داریم مسئولان برای رفع دغدغه های معیشتی، اجتماعی و فرهنگی مردم در جامعه تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: رفع دغدغه های مردم در عرصه های مختلف نیازمند فضایی منطقی و عقلایی است و با اغتشاش و آسیب رساندن به اماکن عمومی میسر نمی شود.

وی افزود: انتظار می رود دولتمردان برای کاهش دغدغه های معیشتی، اجتماعی و فرهنگی مردم تلاش بیشتری داشته باشند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: مردم متمدن ایران و استان فرهنگی کردستان باید بدانند که آمریکا و غربی ها هیچوقت دوستدار مردم ایران نبوده اند و هدف آن ها از پشتیبانی از حوادث اخیر تنها تسلط بر منابع خدادادی ماست.

ماموستا رستمی افزود: ضعف ها و کم کاری هایی توسط برخی مدیران کردستانی در برگرداندن بودجه به خزانه وجود داشته که باید این روند اصلاح شود و دولتمردان برای توسعه استان و رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات جامعه نیازمند یک گفت و گو ملی هستیم و انتظار می رود مسئولان و تصمیم گیران از تمام ظرفیت های جامعه برای رفع مشکلات و کاستی ها بهره گیرند.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار با علمای اهل سنت اظهار کرد: باید در فضای عقلایی و با بهره گیری از شاخص های فرهنگی به اصلاح امور پرداخت و دغدغه های مردم را رفع کرد.

ماموستا رستمی افزود: بصیرت و دشمن شناسی از جمله مواردی است که باید همه ما خود را نسبت به آن مجهز کنیم و از امنیت و آرامش جامعه حفاظت نماییم.