بدون خبرنگار، هیچ لحظه ای ماندگار نخواهد شد به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،ابراهیم باصری مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران طی پیامی ۱۷ مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را به مجموعه خبرنگاران این پایگاه خبری و تمامی اصحاب رسانه کشور تبریک گفت. متن پیام ایشان بدین شرح است: (سوگند به […]

بدون خبرنگار، هیچ لحظه ای ماندگار نخواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،
ابراهیم باصری مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران طی پیامی ۱۷ مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را به مجموعه خبرنگاران این پایگاه خبری و تمامی اصحاب رسانه کشور تبریک گفت.

متن پیام ایشان بدین شرح است:

(سوگند به قلم و آنچه می نویسد)
روز خبر نگار امسال و تقارن آن با تاسوعا و عاشورای حسینی یک افتخار بزرگیست که آیینه تمام نمای واقعه عاشورا را چندان برابر می کند.

۱۷مرداد، روز حقیقت نگارانی ست که همواره با حق گویی و عدالت جویی پیشگام عرصه آگاهی و اطلاع رسانی هستند.

روز پاسداشت قلم به دستانیست که با ایثار وصف ناپذیر خویش در تمامی عرصه های اجتماع همیشه حی وحاضر بوده و آگاهی، روشنایی و حقیقت را به جامعه بشری هدیه کرده اند.

روز خبرنگار، روز تکریم صاحبان قلمهای صدیقی ست، که با آزادگی برای توسعه و تعالی ایران عزیزمان تلاش می کنند.

خبرنگاران، راه دشوار و سنگین آگاهی بخشی و رسالت خطیر ی را طی می کنند.
بی شک، دستیابی به قله های توسعه جامعه در سطوح مختلف و رسیدن به آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با آگاهی بخشی
و تلاشهای شبانه روزی خبرنگاران محقق نمی گردد.

اینجانب روز خبرنگار را محضر همه خبرنگاران عزیز و زحمتکش مجموعه پایگاه خبری شهید یاران که همواره در اطلاع رسانی صحیح و دلسوزانه تلاش می کنند تبریک عرض نموده و برای همه شما عزیزان سرافرازی و توفیق عزتمندانه از درگاه حضرت حق را خواستارم.

ابراهیم باصری: مدیر مسئول پایگاه خبری، شهید یاران