جریمه مکانیزه خودروهای بدون معاینه فنی در اصفهان معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در اجرای طرح محدوده کم آلاینده(LEZ) دوربین‌های واقع در محدوده طرح ترافیک، پلاک خودروهای بدون معاینه فنی را ثبت و با هماهنگی پلیس راهور جریمه به صورت برخط صادر می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین حق‌شناس با بیان […]

جریمه مکانیزه خودروهای بدون معاینه فنی در اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در اجرای طرح محدوده کم آلاینده(LEZ) دوربین‌های واقع در محدوده طرح ترافیک، پلاک خودروهای بدون معاینه فنی را ثبت و با هماهنگی پلیس راهور جریمه به صورت برخط صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین حق‌شناس با بیان تداوم آلودگی هوای اصفهان در فصل پاییز و زمستان اظهار کرد: تمام مراکز معاینه فنی برای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان از ساعت ۷:۳۰ فعالیت دارند، اظهار کرد: هشت مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک شهر اصفهان در دو نوبت صبح و عصر و بعضی از آن‌ها در روزهای جمعه آمادگی ارائه خدمات مربوطه را به شهروندان دارند، لذا شهروندان می‌توانند با مراجعه به وب‌گاه isfahan.ir/hamlebar از ساعات فعالیت مراکز معاینه فنی مطلع شوند.

وی با بیان اینکه شهروندان اصفهانی می‌توانند علاوه بر مراجعه به صورت حضوری به مراکز معاینه فنی، به‌منظور صرفه‌جویی در وقت به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی به نشانی Fani.hamlebar.com مراجعه و با درج مشخصات خودرو نوبت‌گیری کنند، افزود: در حال حاضر مرکز معاینه فنی همدانیان، شفق، ارغوانیه و تاکسیرانی و حافظ قطعات به این سامانه مجهز است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت دو خط معاینه فنی موتورسیکلت در مراکز معاینه فنی شفق واقع در ابتدای اتوبان ذوب‌آهن و مرکز انجمن حمایت زندانیان واقع در بلوار زینبیه کوی امام خمینی (ره)، امکان ارائه خدمات معاینه فنی موتورسیکلت به شهروندان متقاضی فراهم شده است.

حق‌شناس ادامه داد: وسایل نقلیه‌ای که معاینه فنی معتبر نداشته باشد، در صورت تردد روزانه جریمه می‌شوند.

وی تصریح کرد: مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین شهرداری اصفهان واقع در بلوار فرزانگان مقابل باغ فدک علاوه بر ارائه خدمات به خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین شهرداری آمادگی ارائه خدمات به کلیه ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر درون و برون شهری را داراست.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با تاکید بر ضرورت اتخاذ سیا ست‌ها و برنامه‌ای مؤثر برای کاهش سهم آلایندگی وسایل نقلیه در سطح شهر اصفهان مهمترین برنامه‌های نظارتی و فنی در این بخش را اجرای طرح محدوده کم آلاینده(LEZ) و توسعه کمی و کیفی مراکز معاینه فنی عنوان کرد و گفت: در اجرای طرح محدوده کم آلاینده(LEZ) دوربین‌های واقع در محدوده طرح ترافیک، پلاک خودروهای بدون معاینه فنی را ثبت و با هماهنگی پلیس راهور جریمه به صورت برخط صادر می‌شود