فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستانه سومین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی در بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت هفته دولت، گفت: نقش بسیج و تفکر بسیجی در مدیریت جهادی بی‌بدیل است.نقش بسیج و تفکر بسیجی در مدیریت جهادی بی‌بدیل استبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل […]

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستانه سومین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی در بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت هفته دولت، گفت: نقش بسیج و تفکر بسیجی در مدیریت جهادی بی‌بدیل است.
نقش بسیج و تفکر بسیجی در مدیریت جهادی بی‌بدیل است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «ایثار»، فریبرز خزایی گفت: روزمرگی در بخش اداری با فعالیت جهادی، انقلابی و بسیجی قابل رفع است و مقام معظم رهبری در بیانات خویش و بیانیه گام دوم انقلاب می‌فرمایند «شعور معنوی و وجدان اخلاقی در جامعه هر چه بیشتر رشد کند برکات بیشتری به بار می‌آورد، این بی‌گمان محتاج جهاد و تلاش است و این تلاش و جهاد، بدون همراهی حکومت‌ها توفیق چندانی نخواهد یافت. اخلاق و معنویت، البته با دستور و فرمان به دست نمی‌آید، پس حکومت‌ها نمی‌توانند آن را با قدرت قاهره ایجاد کنند.»
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: ما باید کار جهادی، علمی و پژوهشی را جایگزین سیستم اداری دست و پاگیر کنیم و بهترین راه در این مسیر حاکمیت تفکر بسیجی است.
وی نقش بسیج در اجرای مدیریت جهادی را بی‌بدیل دانست و گفت: آنچه سبب عزت و پیشرفت ایران در همه عرصه‌ها خواهد شد روحیه جهادی و اعتقاد به اصل «ما می‌توانیم» است که مورد تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نیز بوده است.
وی با اشاره به برگزاری دومین همایش وبیناری کارمند تراز انقلاب اسلامی در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال گذشته، گفت: کارگروه انتخاب کارمندان و مدیران تراز انقلاب در ادامه این همایش همچنان تشکیل شده و با برگزاری جلسات متعدد نسبت به اصلاح نقاط ضعف در شاخص‌های مدنظر و تهیه شیوه نامه اجرایی شناسایی کارمندان و مدیران اقدام کرده است. در این جلسات الگوسازی، ترویج گفتمان و ظرفیت‌سازی الگوی رفتاری بسیجی و مدیریت جهادی و همچنین تشویق و ترغیب کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قرار گرفتن در معیارهای همتراز مکتب شهید سلیمانی اقدام شده است.