خانه تکانی وزیر ارشاد یا ۴۰۰ مهمان ناخوانده؟! سکوت مسئولان در مقابل صحبتهای اسماعیلی/ کارمندان اداره فرهنگ وارشاد با حداقل حقوق و مزایا پس از سالها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک وزارتخانه تخصصی است که با فکر و اندیشه، فرهنگ،هنر و رسانه سر و کار دارد. ظاهرا قرار است این وزارتخانه ، با جذب […]

خانه تکانی وزیر ارشاد یا ۴۰۰ مهمان ناخوانده؟! سکوت مسئولان در مقابل صحبتهای اسماعیلی/ کارمندان اداره فرهنگ وارشاد با حداقل حقوق و مزایا پس از سالها

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک وزارتخانه تخصصی است که با فکر و اندیشه، فرهنگ،هنر و رسانه سر و کار دارد. ظاهرا قرار است این وزارتخانه ، با جذب ۴۰۰ نیروی جوان وحزب الهی تغییرات جدیدی داشته باشد!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواهد یک خانه‌تکانی بزرگ در وزارت تحت امر خود ایجاد کند. که سخنانش ابهامات زیادی به دنبال دارد.

اسماعیلی گفته است: بدنه نیروی انسانی این وزارتخانه با یک کار سخت و پرمانع در آستانه یک تحول جدی قرار گرفته است و ۴۰۰ نیروی جوان حزب‌اللهی بعد از ۲ سال کار جدی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.

وزیر ارشاد گفته که این وزارتخانه تلاش کرده است که همه منابع انسانی خودش را از میان جبهه انقلاب و درسطوح مختلف از افراد شناخته‌شده، کارکرده و مورد وثوق انتخاب کند. که جای تعجب ندارد چراکه بستگان ایشان در وزارت ارشاد بعد از انتصاب ایشان بی نصیب نمانده‌اند!

وزیر ارشاد می‌گوید جذب ۴۰۰ نیروی مورد اعتماد را از ۲ سال قبل با وجود موانع زیاد آغاز کرده است! حال جای سوال است که ایشان چگونه نیرو‌های جدید خود را از ۲ سال قبل انتخاب کرده‌اند و ملاک‌شان برای انتخاب این افراد چیست؟ چرا در ۲ سال گذشته چراغ خاموش این کار انجام شده است؟

آیا بهتر نیست حقوق و مزایای کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به نسبت کارمندان سایر دستگهاها کمترین است را در شرایط و تورم اقتصادی کشور پیگیری کنید؟!

جناب آقای دکتر اسماعیلی در بین جامعه ایثارگران هستند فرزندان شاهد و ایثارگری که حقیقت عملکرد بهتری نسبت به شما برای این وزارت دارند وبه معنای واقعی حزب الهی هستند چرا از ظرفیت صاحبان اصلی انقلاب استفاده نمی کنید؟!

آیا نیروهایی که از دوسال قبل جزو بستگان آقای وزیر در ارشاد فعالیت داشتند، جزو نیروهای حزب الهی نبوده اند؟

براستی که ابهامات زیادی پشت پرده صحبتهای آقای اسماعیلی نهفته است که تمام رسانه ها وفعالان فرهنگی از تبیین وشفاف سازی آن انگشت به دهان مانده اند!!

حال سوال اینجاست در دو سال گذشته وزارت ارشاد برای این ۴۰۰ نفر چقدر هزینه کرده است؟
با توجه به محدودیت منابع در دستگاه‌های دولتی، حقوق و مزایای سالیانه آن‌ها چقدر خواهد بود و از کجا تامین می‌شود؟ و البته این هزینه تنها به هزینه‌های ریالی منجر نمی‌شود که تبعات فراوان دیگری هم قاعدتاً در بر خواهد داشت.