فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از پلمب ۱۰ کارگاه ضایعاتی متخلف و دخیل در امر خرید و فروش اموال مسروقه در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی مطالبات مردمی و به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرحی با […]

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از پلمب ۱۰ کارگاه ضایعاتی متخلف و دخیل در امر خرید و فروش اموال مسروقه در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی مطالبات مردمی و به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرحی با محوریت کنترل فعالیت کارگاه های ضایعاتی و شناسایی افراد دخیل در امر خرید و فروش اموال مسروقه در شهرستان خمینی شهر به مدت ۲۴ ساعت به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح از ۱۵کارگاه ضایعاتی در سطح شهرستان خمینی شهر بازدید به عمل آمد که در نهایت از ۱۰ واحد این کارگاه ها مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف که حسب دستور قضائی این واحد ها به سبب ارتکاب تخلف پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ نفر خریدار اموال مسروقه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: اجرای این طرح در راستای شناسائی سارقان خرد و خریداران اموال مسروقه صورت گرفت و با اطلاعات خوبی که از فعالیت و تحرکات این افراد به دست آمده، اقدامات بعدی برای کاهش زمینه های سرقت در این شهرستان همچنان ادامه دارد.