رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد گفت: انقلاب اسلامی مدیون خون شهیدان و ایثارگری و فداکاری جانبازان گرانقدر است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، در راستای اجرای طرح سپاس، عبدالرزاق نظرجانی و تنی چند از مسئولان مشهد مقدس با خانواده شهید «مهدی ابراهیمی» دیدار و گفتگو […]

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد گفت: انقلاب اسلامی مدیون خون شهیدان و ایثارگری و فداکاری جانبازان گرانقدر است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، در راستای اجرای طرح سپاس، عبدالرزاق نظرجانی و تنی چند از مسئولان مشهد مقدس با خانواده شهید «مهدی ابراهیمی» دیدار و گفتگو کردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهداء و جانبازان و خانواده‌های آنان به وظایف خود در قبال انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن ارزش‌های والای اسلام و انقلاب عمل کردند و اکنون وظیفه ما ادامه دادن راه شهداء و همچنین تکریم خانواده آنان است.
شهید « مهدی ابراهیمی » در بیستم دی ۱۳۴۷ متولد و در تاریخ ۲۹ تیر ۱۳۶۷ به آرزوی همیشگی‌اش یعنی شهادت دست یافت.
گفتنی است؛ سند افتخار مردم مشهدالرضا پرونده هشت هزار و ۶۷۳ شهید، ۳۷ هزار و ۲۶۸ جانباز و یک هزارو ۹۳۷ آزاده است که در پاسداشت آرمان‌های انقلاب ایثار و فداکاری کردند.