۴۲ کیلومتر راه در کردستان به بهره برداری رسیده است به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تا کنون ۴۲ کیلومتر انواع راه اصلی و بزرگراه در این استان مورد بهره برداری قرار گرفته است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عرفان مرادی اظهار […]

۴۲ کیلومتر راه در کردستان به بهره برداری رسیده است

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تا کنون ۴۲ کیلومتر انواع راه اصلی و بزرگراه در این استان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عرفان مرادی اظهار کرد: راه یکی از عناصر مهم پیشبرد اهداف توسعه ای هر جامعه ای محسوب می‌شود، به همین سبب توسعه راه‌ها توسعه همه جانبه را به دنبال خواهد داشت.
مرادی ادامه داد: در استان کردستان و در راستای توسعه راه‌ها و زیرساخت های حمل و نقل استان پروژه‌های متعددی تعریف شده و در جای‌جای استان عملیات راهسازی در جریان است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان افزود: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، تکمیل قطعات باقیمانده احداث باند دوم کریدور بزرگراهی غرب کشور ، احداث باند دوم همدان – سنندج (گردنه صلوات آباد)، بهسازی راه اصلی سقز -مریوان ،بهسازی راه اصلی سنندج -مریوان -باشماق ، بهسازی راه اصلی قروه -سریش آباد -بیجار و بهسازی راه اصلی کامیاران -مریوان ازجمله پروژه های راهسازی استان هستند که با شتاب مناسب ادامه یافته و در طول این یکسال ۴۲ کیلومتر راه جدید مورد بهره برداری قرار گرفته است .
وی اظهار امیدواری کرد: با تامین منابع مالی لازم که شرط اصلی در پیشبرد اهداف تعریف شده در همه حوزه ها و به ویژه راهسازی است، در آینده شاهد ارتقای شاخص‌های برخورداری از راه مناسب در استان کردستان باشیم.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان