۳ دونده اصفهانی برای شرکت در رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا همراه با ملی‌پوشان کشور، عازم شهر نورسلطان قزاقستان شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، فرزانه فصیحی دونده اصفهانی، مسعود کامران دونده کاشانی و ریحانه مبینی پرنده آران و بیدگلی […]

۳ دونده اصفهانی برای شرکت در رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا همراه با ملی‌پوشان کشور، عازم شهر نورسلطان قزاقستان شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، فرزانه فصیحی دونده اصفهانی، مسعود کامران دونده کاشانی و ریحانه مبینی پرنده آران و بیدگلی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.
مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در روز‌های ۲۱ تا ۲۳ بهمن ماه برگزار خواهد شد.
ریحانه مبینی درخصوص این مسابقات گفت: در این میدان رقبا برایم مهم نیستند و آن‌ها را بررسی نکرده ام، چرا که صرفا باید تلاش کنم تا بهترین باشم و بهترین حدنصاب را ثبت کنم.
وی با اشاره به اینکه باید رکورد خوبی را به جای بگذارم، افزود: تا به امروز بسیار تلاش کرده‌ام، اما صاحب عنوانی در میادین معتبر برون مرزی نشده‌ام و دوست دارم با کسب یک مدال در میدانی معتبر نتایج تلاشم را ببینم و خودم را به خودم و مربی‌ام ثابت کنم.
مبینی ادامه داد: دو هفته‌ای هست که در اردو هستیم و شرایط داخل سالن را تجربه کردیم تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم، خوشبختانه شرایط تمرینی خوبی در آفتاب انقلاب فراهم شده و اردوی خوبی پشت سر گذاشتیم.