آسفالت یک میلیون و ۷۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر در ۸ ماه گذشته معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: سطح آسفالت اجرا شده در سطح معابر این کلان‌شهر در هشت ماه ۱۴۰۲ بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار مترمربع بوده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای […]

آسفالت یک میلیون و ۷۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر در ۸ ماه گذشته

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: سطح آسفالت اجرا شده در سطح معابر این کلان‌شهر در هشت ماه ۱۴۰۲ بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار مترمربع بوده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، اصغر کشاورزراد با اعلام اینکه بودجه آسفالت معابر اصلی و فرعی در سال گذشته ۱۷۳ میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: بودجه آسفالت معابر اصلی و فرعی ۱۴۰۲ نیز با حدود ۱۴۸ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱، به میزان ۴۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد و معادل ۹۲ درصد آن تاکنون تأمین اعتبار شده است.

وی افزود: تناژ آسفالت پخش شده در سال ۱۳۹۹ معادل ۱۶۲ هزار تن، در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۸۳ هزار تن، سال گذشته به میزان ۲۰۰ هزار تن و در هشت‌ماهه سال جاری نیز بیش از ۲۱۰ هزار تن بوده است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به میزان آسفالت پخش شده در سال جاری به تفکیک مناطق پانزده‌گانه ادامه داد: در منطقه یک ۸ هزار و ۲۵۰ تن در مساحت ۶۶ هزار و ۹۵۰ مترمربع، در منطقه دو ۵ هزار و ۲۰۰ تن در مساحت ۴۸ هزار و ۹۰۰ مترمربع، در منطقه سه، هشت هزار و ۴۹۰ تن در مساحت ۶۴ هزار ۵۰۰ مترمربع، در منطقه چهار ۱۹ هزار و ۸۰۰ تن در مساحت ۱۴۹ هزار مترمربع و در منطقه پنج ۹ هزار و ۵۰۰ تن در مساحت ۷۹ هزار مترمربع آسفالت پخش شده است.

کشاورزراد اضافه کرد: همچنین در منطقه شش، هشت هزار و ۳۰۰ تن در مساحت ۶۹ هزار مترمربع، در منطقه هفت ۹ هزار و ۹۰۰ تن در عرصه ۸۸ هزار و ۱۰۰ مترمربع، در منطقه هشت ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن در مساحت ۹۰ هزار و ۷۰۰ مترمربع، در منطقه ۹ حدود ۴ هزار و ۹۰۰ تن در عرصه ۴۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع و در منطقه ۱۰ بیش از ۱۹ هزار تن در عرصه ۱۵۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع از ابتدای سال جاری تاکنون آسفالت شده است.

کشاورزراد در خصوص سایر مناطق نیز توضیح داد: در منطقه ۱۱ بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت در عرصه ۹۵ هزار و ۸۰۰ مترمربع، در منطقه ۱۲ حدود ۹ هزار و ۹۰۰ تن در عرصه ۸۱ هزار مترمربع، در منطقه ۱۳ حدود ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن در عرصه حدود ۱۰۰ هزار مترمربع، در منطقه ۱۴ میزان ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن در عرصه ۱۶۲ هزار مترمربع، در منطقه ۱۵ میزان ۲۲ هزار و ۹۰۰ تن در عرصه ۱۸۵ هزار و ۷۰۰ مترمربع و برای پروژه رینگ چهارم نیز بیش از ۳۱ هزار برای مساحت ۲۲۶ هزار و ۵۸۵ مترمربع آسفالت استفاده شده است.

به گفته معاون عمران شهری شهرداری اصفهان، در مجموع سطح آسفالت اجرا شده در سطح معابر شهر اصفهان طی هشت ماه سال جاری بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار مترمربع بوده است