حمایت از راه‌اندازی مرکز تخصصی درمان سرطان با هوش مصنوعی در کردستان نماینده‌ مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز تخصصی درمان سرطان با فناوری نانو و هوش مصنوعی با همراهی نخبگان حوزه فناوری اطلاعات کردستان راه‌اندازی می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محسن فتحی در […]

حمایت از راه‌اندازی مرکز تخصصی درمان سرطان با هوش مصنوعی در کردستان

نماینده‌ مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز تخصصی درمان سرطان با فناوری نانو و هوش مصنوعی با همراهی نخبگان حوزه فناوری اطلاعات کردستان راه‌اندازی می شود.

نماینده‌ مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محسن فتحی در نشست استانی با مخترعین، نخبگان و کارآفرینان حوزه فناوری اطلاعات در سنندج اظهار داشت: دغدغه های مناسبی در این نشست از سوی نخبگان استان مطرح شد و تلاش می کنیم برای رفع آن ها اقدام کنیم.
وی با تاکید بر لزوم برگزاری مستمر جلسات با نخبگان استان گفت: تشکیل کارگروه نخبگان حوزه فناوری اطلاعات می تواند به تسهیل توسعه این حوزه در استان کمک کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس افزود:راه اندازی مرکز تخصصی بهره مندی از هوش مصنوعی در درمان سرطان نیز محوری برای توسعه گردشگری سلامت استان است.
فتحی از استاندار کردستان خواست از ظرفیت نخبگان حوزه فناوری اطلاعات استان در ساختار اداری و اجرایی پروژه های توسعه ای استفاده شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس دلبستگی نخبگان به وطن باید را شایسته قدردانی دانست و گفت: بسته های سرمایه گذاری حوزه فناوری اطلاعات تدوین شود و ظرفیت مجلس را نیز برای تسهیل این امر به کار می گیریم.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان