معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی : ایران جزء قدرت‌های برتر دنیا در زمینه واحد‌های توپخانه و به خصوص واحد‌های موشکی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سردار اکبرپورجمشیدیان در همایش رزمندگان مدافع حرم توپخانه استان با بیان این که واحد‌های توپخانه پس از سال‌های دفاع مقدس خود را ارتقاء […]

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی : ایران جزء قدرت‌های برتر دنیا در زمینه واحد‌های توپخانه و به خصوص واحد‌های موشکی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سردار اکبرپورجمشیدیان در همایش رزمندگان مدافع حرم توپخانه استان با بیان این که واحد‌های توپخانه پس از سال‌های دفاع مقدس خود را ارتقاء دادند و امروز واحد‌های نظامی به روزی هستند گفت: گروه موشکی ۱۵ خرداد، می‌تواند به تنهایی یک عملیات را به طور کامل انجام دهند و واحد‌های توپخانه باید تقویت شوند.

وی با بیان این که برادران ارتشی در دوران دفاع مقدس در مباحث توپخانه بی نظیر و یا کم نظیر بودند افزود: تلاش‌های آن‌ها و واحد‌های توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس نقش بزرگی در پیروزی رزمندگان ما داشت و گروه‌های موشکی و توپخانه سپاه پاسداران با همراهی و آموزش‌های واحد‌های توپخانه ارتش شکل گرفت.
وی گفت: واحد توپخانه، تخصصی ترین، فنی‌ترین و علمی‌ترین رسته‌های نظامی است و جوان‌ترین و نخبه‌ترین نیرو‌های نظامی در این واحد نظامی فعالیت دارند.
سردار پور جمشیدیان افزود: عملیات‌ سال‌های دفاع مقدس با فکر، تدبیر و به صورت علمی فرماندهان طراحی و انجام شد و بعضی از آنها همچون عملیات بزرگ «والفجر ۸» به طور کاملا علمی طراحی و اجرا شد.
در این مراسم از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و فرماندهان موثر توپخانه در جبهه مقاومت تجلیل شد