هوای پاییزی اصفهان سالم است شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه با میانگین ۷۷ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.‌ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه بیست و […]

هوای پاییزی اصفهان سالم است

شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه با میانگین ۷۷ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.‌

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه با میانگین ۷۷ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۶۷، خیابان احمد آباد با ۹۷، پارک زمزم با ۶۳، بزرگراه خرازی با ۸۱، دانشگاه صنعتی و خیابان‌های فیض و رودکی با ۶۴، رهنان با ۸۸، زینبیه با ۷۱، سپاهان‌شهر با ۵۸، فرشادی با ۶۷، فیض با ۷۵، کردآباد با ۷۶، میرزا طاهر با ۶۰ و ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۶۶ AQI قابل قبول است.

امروز شاخص هوا در ایستگاه میدان انقلاب با ۱۴۷ و بولوار کاوه با ۱۱۰ AQI وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد و دو ایستگاه سنجش کیفیت هوا در خیابان‌های استانداری و پروین اعتصامی کماکان قطع است.

امروز شاخص هوا در سجزی با ۸۳، شاهین شهر با ۵۵ AQI در وضعیت قابل قبول و در قهجاورستان با ۱۲۴ ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله مبارکه، خمینی شهر، زرین‌شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.