وزرای کشور، نفت، علوم، تعاون، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت با حضور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس آخرین برنامه‌های وزارتخانه‌های خود در حوزه های مختلف از جمله مهار تورم و رشد تولید را بررسی می کنند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته بررسی […]

وزرای کشور، نفت، علوم، تعاون، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت با حضور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس آخرین برنامه‌های وزارتخانه‌های خود در حوزه های مختلف از جمله مهار تورم و رشد تولید را بررسی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته بررسی برخی طرح‌ها و لوایح و همچنین سوال از برخی وزرای دولت را در دستور کار دارند.

کمیسون اصل نود مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای با حضور محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم طرز کار سازمان سنجش و آموزش کشور در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات آزمون های سراسری را بررسی می کند.

بررسی نهایی شور دوم طرح تامین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین «حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی» در دستور کار روز یکشنبه کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید قرار گرفت.

محمد علی زلفی‌گل ، وزیر علوم روز دوشنبه برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان در کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.

کمیسیون اجتماعی مجلس در روز یکشنبه با حضور سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور اقدامات بعمل آمده در راستای سیاست‌های کلی تامین اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری را بررسی می کند.

بررسی طرح ساماندهی و جمع آوری گازهای مشعل با حضور جمعی از کارشناسان حوزه وزرات نفت و نیرو در کمیسیون انرژی بررسی می شود.

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جلسه روز دوشنبه خود با دعوت از سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و ورفاه اجتماعی برنامه‌های سال جاری این وزراتخانه را در راستای تحقق شعار سال بررسی می کند.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی روز دوشنبه با حضور در کمیسیون عمران به سوالات تعدادی از نمایندگان پاسخ می دهد،همچنین جواد اوجی، وزیر نفت با حضور در این کمیسیون موضوع مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت در پروژه های عمرانی را تشریح می‌کند.

کمیسیون فرهنگی مجلس این هفته میزبان محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود تا گزارش تدوین محتوای فضای مجازی کشور را ارائه کند.

کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه روز یکشنبه خود با حضور سید رضا فاطمی امین، وزیر صمت راهکارهای تحقق شعار سال برای مهار تورم و رشد تولید را بررسی می کند.

کمیسیون امور داخلی و شوراها با حضور وزیر کشور و فرمانده کل انتظامی برنامه ها و اقدامات دستگاههای اجرایی و انتظامی پیرامون حجاب و عفاف را مورد بررسی قرار می دهند.

در کمیسیون صنایع و معادن نیز قرار است با حضور معاون ارزی بانک مرکزی آخرین روند تخصیص ارز به تولید کنندگان مورد بررسی قرار گیرد.